MARANATA !!!

MARANATA !!!

Monday, February 7, 2011

FERESTERE DESCHISE -MEDITATII -T.AUSTIN SPARKS-7 FEBRUARIE

DE LA :FERESTRE DESCHISE

Subject: 7 februarie

La ce pot nădăjdui cel mai mult este ca cele spuse aici, să se deschidă asemenea unor ferestre și uitându-vă prin ele să vedeți un singur lucru – cât de superior este Isus Cristos față de orice altceva!”

T. Austin-Sparks

Ferestre deschise

Extrase din scrierile lui T. Austin-Sparks

"Doamne", I-a zis Toma, "nu ştim unde Te duci; cum putem să ştim calea într-acolo?” (Ioan 14:5)

Cum vom cunoaște care este gândul lui Dumnezeu în privina binelui și răului? Răspunsul este: ”Eu sunt Viața” (v.6). ”Vă las pacea Mea; vă dau pacea Mea” (v.27). Pe scurt, știm ce este bine și ce este rău, prin viața și pacea din lăuntrul nostru sau prin opusul lor. Când ne aflăm în voia lui Dumnezeu, când El și-a câștigat locul în dreptul voinței nostre, avem un simțământ de viață și de pace. Când există luptă între voia noastră și a Lui, între căile noastre, între sufletele noastre și Dumnezeu, există neliniște și moarte lăuntrică. În Ioan 14, Domnul vorbește de ziua Duhului care va veni (în care noi trăim) și spune: ”El va fi în voi”. Duhul mărturisește în noi despre voia lui Dumnezeu prin viață. Noi Îl CUNOAȘTEM pe Dumnezeu și pe Cristos în termeni ai naturii lor: viață; iar unde domină acea viață acolo este pacea.

Apoi urmează schimbarea de la nivelul minții la inimă. O legătură de inimă, ca de exemplu: legătura dragostei, nu una la nivel mintal, este cheia cunoașterii spirituale. Dragostea pentru Cristos deschide ușa pentru ca El să ni Se reveleze și să Se dea pe Sine. De fapt, Domnul spune: ”Dacă ai încredere în Mine, ai încredere în Duhul Meu din lăuntrul tău, și voi avea Eu grijă ca să ajungi unde vreau Eu s-ajungi: ”Eu sunt Calea”. Voi avea Eu grijă ca să ajungi să cunoști tot ce este necesar pentru împlinirea planurilor Tatălui Meu: ”Eu sunt adevărul”. Voi avea Eu grijă să nu cazi, ci să biruiești: ”Eu sunt viața” și ”Deoarece Eu trăiesc și voi veți trăi”.

Din: ”Cum putem să știm calea într-acolo?”

Ferestre deschise” este trimis zilnic, cuprinzând mesaje luate de pe site-ul Austin-Sparks.Net. Vă încurajăm să trimiteți mai departe acest email, să-l tipăriți și să-l împărtășiți cu alții. Respectând dorința lui T. Austin-Sparks ca ceea ce a fost primit gratuit să fie distribuit gratuit, mesajele lui nu dețin copyright. De aceea, dacă alegeți să le împărtășiți cu alții, vă rugăm să respectați dorința lui și să le oferiți – nemodificate, fără plată și fără copyright.

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați: www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați:

http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

No comments:

Post a Comment