MARANATA !!!

MARANATA !!!

Tuesday, May 10, 2011

FERESTRE DESCHISE MEDITATII-T.AUSTIN SPARKS -9 Mai

La ce pot nădăjdui cel mai mult este ca cele spuse aici, să se deschidă asemenea unor ferestre și uitându-vă prin ele să vedeți un singur lucru – cât de superior este Isus Cristos față de orice altceva!”

T. Austin-Sparks

Ferestre deschise

Extrase din scrierile lui T. Austin-Sparks

Fiul nu poate face nimic de la Sine Însuși... Ioan 5:19

Cum va fi vrăjmașul înfrânt, nimicit, jefuit de puterea lui? Pe baza aceluiași principiu ca și în viața Domnului Isus, trăind dependenți de Tatăl. Noi trebuie să trăim prin Cristosul din noi. Atitudinea noastră față de Domnul va trebui să fie în mod continuu: Doamne, Tu în mine ești altfel decât sunt eu; Tu nu ești ceea ce sunt eu; Tu ești altfel decât această stare în care mă aflu, decât acest sentiment, decât lipsa acestui sentiment; Tu ești altfel decât toate aceste gânduri, altfel decât sunt eu! Eu sunt mort, în ce privește sentimentele mele, dar Tu ești altfel, Tu ești viu! Eu mă simt întunecat, Tu ești lumina și Tu ești în mine! Acesta sunt eu, acesta nu este Domnul! Dacă voi și eu vom învăța fără ezitare (va necesita timp, va fi un proces progresiv) să trăim prin Cristos, pe baza a cine este El, pe baza faptului că El este altfel decât suntem noi și nu pe baza experienței noastre dintr-o anumită situație, ci pe baza faptului că El este în lăuntrul nostru, dacă vom învăța fără ezitare să trăim pe această temelie, pe această măreață realitate divină, atunci vrăjmașul nu are nimic în noi. Domnul Isus a fost în stare să spună: ”...prințul acestei lumi vine și nu are nimic în Mine” (Ioan 14:30). Ce căuta adversarul? El căuta ca Domnul Isus să trăiască prin El Însuși, consultându-și propriile sentimente, bizuindu-Se pe propria înțelegere, urmând propriile judecăți, voia Lui. Dacă L-ar fi prins în acea situație, ar fi avut ceva în El și i-ar fi dezechilibrat echilibrul vieții Lui. Domnul Isus a putut spune: ”Eu trăiesc datorită Tatălui” (Ioan 6:57); trăiesc prin Tatăl, nu prin ce sunt Eu. El a trăit tot timpul pe baza faptului că Tatăl Lui trăia în El și datorită acestui lucru, vrăjmașul nu a avut nicidecum teren în El.

Din: Omul ceresc

Ferestre deschise” este trimis zilnic, cuprinzând mesaje luate de pe site-ul Austin-Sparks.Net. Vă încurajăm să trimiteți mai departe acest email, să-l tipăriți și să-l împărtășiți cu alții. Respectând dorința lui T. Austin-Sparks ca ceea ce a fost primit gratuit să fie distribuit gratuit, mesajele lui nu dețin copyright. De aceea, dacă alegeți să le împărtășiți cu alții, vă rugăm să respectați dorința lui și să le oferiți – nemodificate, fără plată și fără copyright.

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați: www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați: http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

No comments:

Post a Comment