MARANATA !!!

MARANATA !!!

Tuesday, May 17, 2011

FERESTRE DESCHISE -MEDITATII-T.AUSTIN SPARKS-17 Mai

17 Mai
La ce pot nădăjdui cel mai mult este ca cele spuse aici, să se deschidă asemenea unor ferestre și uitându-vă prin ele să vedeți un singur lucru – cât de superior este Isus Cristos față de orice altceva!”

T. Austin-Sparks

Ferestre deschise

Extrase din scrierile lui T. Austin-Sparks

Am dat ajutorul Meu unui viteaz, am înălțat din mijlocul poporului pe cel ales...Psalmul 89:19

Trebuie să căutați pe unul mai mare ca David pentru expresia deplină a acestei afirmații. În cuvintele: ”Am dat ajutorul Meu unui viteaz” descoperim una dintre cele mai mărețe temelii ale răscumpărării noastre. Și Unul mai mare ca David Se află aici. În acele trăsături principale ale vieții lui, sub mâna lui Dumnezeu, David a fost expresia gândului Său referitoare la Cristos. Dar nu puteți spune acest lucru despre toată viața lui David. Nu puteți aplica afirmația: ”Am găsit un om după inima Mea” pe tot parcursul vieții lui David, și să spuneți că atunci când David s-a făcut vinovat de cutare și cutare lucru, lucruri care i-au distrus viața, atunci el a fost după inima lui Dumnezeu. Trebuie să vedem exact ce anume a existat în David și cu privire la el, de a făcut posibil ca Dumnezeu să spună că el era un om după inima Sa.Doar ceea ce indica spre Cristos, ce arăta spre Cristos! Doar ceea ce este Cristos este după i nima lui Dumnezeu.

Din: Un om după inima lui Dumnezeu

Ferestre deschise” este trimis zilnic, cuprinzând mesaje luate de pe site-ul Austin-Sparks.Net. Vă încurajăm să trimiteți mai departe acest email, să-l tipăriți și să-l împărtășiți cu alții. Respectând dorința lui T. Austin-Sparks ca ceea ce a fost primit gratuit să fie distribuit gratuit, mesajele lui nu dețin copyright. De aceea, dacă alegeți să le împărtășiți cu alții, vă rugăm să respectați dorința lui și să le oferiți – nemodificate, fără plată și fără copyright.

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați: www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați: http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

No comments:

Post a Comment