MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, May 14, 2011

FERESTRE DESCHISE- MEDITATII T.AUSTIN SPARKS - 14 Mai

La ce pot nădăjdui cel mai mult este ca cele spuse aici, să se deschidă asemenea unor ferestre și uitându-vă prin ele să vedeți un singur lucru – cât de superior este Isus Cristos față de orice altceva!”

T. Austin-Sparks

Ferestre deschise

Extrase din scrierile lui T. Austin-Sparks

Am fost răstignit ... și Cristos trăiește în mine. Galateni 2:20

Dacă vreți să știți cum arată un om răstignit, citiți primul capitol al profeției lui Ieremia și îl veți vedea în persoană. Citiți cartea Ieremia și veți putea vedea portretul de-o viață al unui om răstignit. Priviți în capitolul 1, versetele 4-6: Cuvântul Domnului mi-a vorbit astfel: Mai înainte ca să te fi întocmit în pântecele mamei tale, te cunoşteam, şi mai înainte ca să fi ieşit tu din pântecele ei, Eu te pusesem deoparte şi te făcusem proroc al neamurilor.” Orice om firesc, nerăstignit ar sălta în sus și ar spune: ”Cerule mare! Cine am ajuns! Ce putere mi s-a încredințat! Ce lucrare de-o viață am primit!” ”Eu am răspuns: „Ah! Doamne Dumnezeule, vezi că eu nu ştiu să vorbesc, căci sunt un copil.” Iată care este reacția omului răstignit pus în fața unei perspective mărețe din partea Domnului! Iată cum este omul răstignit când Domnul îl are în mâinile Lui – versetele 9 și 10: ”Şi Domnul mi-a zis: ”Iată, pun cuvintele Mele în gura ta. Iată, astăzi te pun peste neamuri şi peste împărăţii, ca să smulgi şi să tai, să dărâmi şi să nimiceşti, să zideşti şi să sădeşti.”

Aceasta este Crucea în cuvintele omului răstignit ”...cuvintele Mele în gura ta...” să smulgi, să tai, să dărâmi, să nimicești. Aceasta este puterea Crucii. Ea ne golește de noi înșine. Dar mai există o latură a Crucii, și aceea este de a zidi și a sădi. Aceasta este lucrarea Crucii pe tărâmul învierii.

Din: Omul Ceresc și Cuvântul lui Dumnezeu

Ferestre deschise” este trimis zilnic, cuprinzând mesaje luate de pe site-ul Austin-Sparks.Net. Vă încurajăm să trimiteți mai departe acest email, să-l tipăriți și să-l împărtășiți cu alții. Respectând dorința lui T. Austin-Sparks ca ceea ce a fost primit gratuit să fie distribuit gratuit, mesajele lui nu dețin copyright. De aceea, dacă alegeți să le împărtășiți cu alții, vă rugăm să respectați dorința lui și să le oferiți – nemodificate, fără plată și fără copyright.

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați: www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați: http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

No comments:

Post a Comment