MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, April 9, 2011

VREAU LANGA DUMNEZEU-DARIUS

Darius - Vreau langa Dumnezeu

Uploaded by on Apr 21, 2009

Vreau langa Dumnezeu

Traian Dorz

Vreau lângă Dumnezeu să fiu mereu,
Oricât ar fi de greu necazul meu.
/:Oricât voi suferi, cântarea mea va fi :
Vreau lângă Dumnezeu să fiu mereu !:/

Pe-ndepărtate căi de-aş înnopta
Şi-o piatră căpătâi dacă-aş avea
/:Tot fericit aş fi şi-n vis aş glăsui
Vreau lângă Dumnezeu să fiu mereu !:/

Când calea-mi voi sfârşi aici pe pământ,
Si-n vesnicii voi fi cu Domnul Sfant
/:Voi fi preafericit cu al meu Isus iubit
Vreau lângă Dumnezeu să fiu mereu !:/

Viaţa mea o-nchin lui Dumnezeu
La El cu toate vin prin harul Său
/:Aproape vreau să fiu de Domnul meu cel viu
Vreau lângă Dumnezeu să fiu mereu. :/


No comments:

Post a Comment