MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, January 30, 2011

GRUPUL HARUL-Eu n-am sa te las....(Speranta si prietenii vol. 4)

GRUPUL HARUL-Eu n-am sa te las....(Speranta si prietenii vol. 4)

http://www.youtube.com/watch?v=yUXEoxbNBSs&feature=player_embedded#
O cantare de imbarbatare, cand te afli in necaz, cand esti disperat, cand nu mai intrezaresti nicio iesire.

Eu n-am sa te las ca sa pieri,
Cand treci prin necazul cel greu,
Atunci, cand Ma chemi, in dureri,
Eu vin, a promis Dumnezeu.

//:Cheama-Ma-n ziua cea grea
Cand nori de necaz vor veni,
Atunci, eu te voi ajuta,
Iar tu-n gand ma vei proslavi://

Cand ziua s-a dus, e tarziu
Si singur in noapte ramai,
In jurul tau, totu-i pustiu
Si-o piatra de-ti pui capatai.


//:Cheama-Ma si am sa vin,
Si-o scara la Cer voi 'nalta,
In noapte, sub cerul senin
Cu tine de vorba voi sta.://

Te simti de furtuni clatinat
Si valul te-mpinge spre stanci
In jur mai auzi disperat
Un vuiet de ape adanci.

//:Cheama-Ma-n ziua cea grea,
Cand valul loveste cumplit,
Cu mine, pe stanca, vei sta,
Furtuna privind linistit://.

Eu sunt Cel ce sunt, Dumnezeu
Si-aud cand Ma strigi din necaz,
Caci Eu vad, din Cer, chinul tau
Si lacrima pe-al tau obraz.

Crede si nu te-ndoi,
Asteapta-n tacere ajutor,
Caci Eu langa tine voi fi,
Si chinul va fi mai usor.

//:Cheama-Ma-n ziua cea grea,
Cand nori de necaz vor veni,
Atunci, Eu te voi ajuta,
Iar tu-n gand Ma vei proslavi://
http://disa-amestecate.blogspot.com/2011/01/n-am-sa-te-las-harul-speranta.html

No comments:

Post a Comment