MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, June 5, 2010

PRINCIPIUL CRUCII-Ferestre deschise 89

Ferestre deschise 89

La ce pot nădăjdui cel mai mult este ca cele spuse aici, să se deschidă asemenea unor ferestre și uitându-vă prin ele să vedeți un singur lucru – cât de superior este Isus Cristos față de orice altceva!”

T. Austin-Sparks

Ferestre deschise

Extrase din scrierile lui T. Austin-Sparks

Fiul nu poate face nimic de la Sine. (Ioan 5:19).

Acesta este principiul Crucii. El a acceptat acea poziție de a nu fi în stare să facă ceva din El Însuși. Totul trebuie să vină din Dumnezeu. Nu există altă cale… În urmă cu treizeci de ani a existat o revoluție și în viața mea, când principiul Crucii s-a lovit de slujire – de slujirea pe care ani la rând eu o produsesem, s-a lovit de tot studiul meu, de cititul în nopțile târzii pentru elaborarea slujirii – până când totul a ajuns o povară intolerabilă pentru mine. Alții poate se gândeau că lucrurile care le făceam erau bune, dar Criza s-a dezlănțuit – ascultați-mă, voi bărbați și femei care sunteți în slujire sau care vă gândiți să intrați în slujire – criza a apărut când am recunoscut acest principiu, principiul Crucii; când, cu ușa închisă am spus Domnului: ”Am terminat cu toată slujirea, nu voi mai predica niciodată dacă Tu nu vei face ceva acum. În toți acești ani eu am facut totul; eu am produs totul, acum am terminat. Tu trebuie să faci totul.” Am văzut acel principiu ca fiind principiul Crucii și l-am urmat.

Iertați-mă că vorbesc despre mine, dar aș vrea să clarific acest lucru într-un fel. Săptămâna următoare plănuiam să demisionez și voiam să ies cu totul din slujire dacă Domnul nu făcea ceva. El a rămas credincios principiului Său. A avut loc sfârșitul absolut a tot ce puteam eu produce pentru slujire, și am luat în serios acel principiu deoarece am recunoscut că Dumnezeu îl lua în serios. Acesta a fost principiul Crucii – nimic din noi înșine. Nici o roadă a trudei noastre, niciun studiu al minții și inimii noastre nu are trecere în lucrarea și slujirea lui Dumnezeu. Dumnezeu a rămas de partea principiului Său – El întotdeauna face astfel. Din acea zi și până astazi nu au existat probleme în privința slujirii. Este foarte ușor să renunți la slujire, mult mai ușor decât să o accepeți. Această manifestare după slujire – este carnea nerăstignită. Ei bine, de atunci am avut doar un cer deschis. Din nou îmi cer iertare pentru referirea la viața personală, dar a fost un lucru adevărat. Acesta este un principiu care cuprinde totul.

Din: Crucea și cărarea vieții – Capitolul 2

Ferestre deschise” este trimis zilnic, cuprinzând mesaje luate de pe site-ul Austin-Sparks.Net. Vă încurajăm să trimiteți mai departe acest email, să-l tipăriți și să-l împărtășiți cu alții. Respectând dorința lui T. Austin-Sparks ca ceea ce a fost primit gratuit să fie distribuit gratuit, mesajele lui nu dețin copyright. De aceea, dacă alegeți să le împărtășiți cu alții, vă rugăm să respectați dorința lui și să le oferiți – nemodificate, fără plată și fără copyright.

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați: www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați: http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

No comments:

Post a Comment