MARANATA !!!

MARANATA !!!

Wednesday, June 6, 2012

DOUA MESAJE DE LA ALIN BLAINE LOLOS PE FB




 DOUA MESAJE DE LA ALIN BLAINE LOLOS PE FB


1) Vreau sa afirm cat se poate de clar ca atunci cand oamenii folosesc expresia “nascut din nou” pentru a descrie pe altii care merg la biserica si ale caror vieti nu se deosebesc de lume si care pacatuiesc la fel de mult ca lumea, care jertfesc pentru altii la fel de putin ca si lumea, care accepta nedreptatea la fel de usor ca si lumea, care poftesc dupa bunuri ca aceeasi lacomie ca si lumea, care se bucura de distractii, care iL ignora pe Dumnezeu cu aceeasi placere ca si lumea – atunci cand expresia “nascut din nou” este folosita pentru acesti “crestini” – atunci este GRESITA. Un om nascut din nou, nu este patrus de catacterul lumii, ci este REGENERAT din pacat.
Exista milioane de oameni care inca nu iL urmeaza pe Hristos Domnul, nu sunt nascuti din nou. Unii dintre ei merg la biserica si sunt membrii, chiar si conducatori, dar nu sunt nascutli din nou. Sunt crestini culturali, religia lor este ceva formal, de exterior. Nu a existat o adevarata trezire interioara din moartea spirituala la viata spirituala.
Nasterea din nou nu este lucratea omului, nici un om nu poate produce nasterea din nou, nu poti sa produci lucrul acesta in viata ta. Dumnezeu este cel care o produce. Ea ni se intampla noua, nu o facem noi sa se intample.
1 Petru 1:23 fiindca ati fost nascuti din nou nu dintr-o samanta care poate putrezi, ci dintr-una care nu poate putrezi, prin Cuvantul lui Dumnezeu, care este viu si care ramane in veac.
Ioan 3: 7. Nu te mira ca ti-am zis: “Trebuie sa va nasteti din nou.”
8. Vantul sufla incotro vrea si-i auzi vuietul; dar nu stii de unde vine, nici incotro merge. Tot asa este cu oricine este nascut din Duhul.” Exista trei motive pentru care vreau ca voi, cei care sunteti crestini sa intelegeti ce anume s-a intamplat cu voi cand ati fost nascuti din nou :
1. Atunci cand te nasti din nou si cresti in harul si in cunosterea a ceea ce a facut Domnul pentru tine, partasia ta cu Dumnezeu va fi dulce, iar siguranta ca EL este Tatal tau, va fi profunda. (Rom.8:14-17).
2. Daca stiti ce anume vi s-a intamplat in momentul nasterii din nou, veti pretui pe Dumnezeu, pe Duhul Sfant, pe Fiul Sau si Cuvantul Sau mai mult decat oricat pana acum. Astfel Hristos Domnul va fi slavit.( 1 Cor.6:20)
3. In procesul de descoperire a aceea ce s-a imtamplat cu cei nascuti noi nou, crestinii vor descoperi natura solemna si supranaturala a convertirii, iar rugacinea mea este ca lucrul acesta sa produca o trezire generala autentica in biserica crestina, astfel ca ipocrizia religioasa sa scada, iar lumea sa vada adevarata dragoste, jertfire si curaj prin slujirea LUI HRISTOS DOMNUL.(Ioan 3:16).(Fapte apost 4:29-31).
JOHN PIPER
Toti care spun si sustin ca sunt ai lui Hristos Isus si inca se compromit in pacat, in religii, in poftele lumii si distractile scarboase , sunt mori, chiar de doua ori morti si daca nu se pocaiesc vor ramane morti fara CEL CE A FACUT SI ESTE VIATA. Au doar o forma de evlavie, de fatada, o spoiala de crestinism si nu o relatie personala sau viata de ascultare si iubire in Domnul Hristos Isus.


2)Nu o sa merg prin biserici de colo-colo, asa cum umbla circarii cu ursu, NU VAI… o sa merg acolo unde vrea Dumnezeu nu unde doresc cei mai multi.
Am vazut ca pe internet multi au postat afise cu mine, binenteles fara acordul meu, nimeni nu m-a sunat sa ma intrebe daca le permit sa posteze aceste materiale cu mine si totusi au facut asta. Am vazut ca intruna din emisiunile tv, multi au sustinut ca eu ma folosesc de numele “alin blaine” pentru promovare a diferite intruniri. Nu sunt de acord cu asa ceva, nu eu am facut afise sau alte materiale. Multi pot sa posteze pe net ce vor, fara acordul meu. Trist… Si pentru ca eu sunt acel om postat prin afisele tuturor, repet fara acordul meu, binenteles ca pe mine va vorbiti de rau. Numele meu este Lolos Alin si punct. (Blaine e mort).

Știrea că un iluzionist român s-a pocăit a circulat cu repeziciune în mai toate mediile de informare. Curiozitatea este naturală. Nu ea deranjează. Deranjează obiectul ei. Un iluzionist. Dacă se pocăia un doctor, un inginer sau un muncitor, nu scria nimeni nici măcar un rând. Nu ne fascinează doctorii, nici inginerii nici muncitorii. Suntem vrăjiți de vedete. De stele. De actori, cântăreț, sportivi…

Ceilalți oameni nu au aceeași valoare în ochii noștri.

Suntem cu toții fermecați de o iluzie. Chiar credem că Împărăția lui Dumnezeu a câștigat enorm cu un iluzionist? Cu ce va contribui el mai mult decât un doctor, un inginer sau muncitor? Va face iluzionism creștin?

Din nefericire, gândim cam așa: “Dacă s-ar pocăi x-ulescu (actorul, politicianul, fotbalistul…)! Ce mare impact va face pentru Domnul!” Chiar credeți?

Hai să zicem că s-ar pocăi Băsescu. Ce credeți că se va întâmpla? Va da un decret ca să se pocăiască toată România?

Pocăința este poruncă divină. Nu e nici un merit în această ascultare. Suntem datori cu toții să ne pocăim.

Eu nu sunt cu nimic derajat de pocăința mea, ci de filozofia voastra, a celor care sunteti spectatorii pocăinței mele. Ați formulat-o corect: “acest iluzionist era un om renumit in lumea mondena, avea aproape tot ce si-ar dori majoritatea lumii din ziua de azi…” Chiar dacă ar fi avut de mii de ori mai multe (și sunt actori de la Hollywood care au), asta nu înseamnă că era un om de succes. Omul care nu-L cunoaște pe Dumnezeu este un eșec în ciuda tuturor succeselor lui.

Cu siguranță că trebuie să ne bucurăm de pocăința și de triumful Evangheliei în viața oricarui om, de penetrarea luminii adevărului sfânt în cercurile corupte ale industriei de distracții. Nu avem însă voie să clădim faima nimănui pe ceea ce a fost. Eficiența mea în Împărăția lui Dumneze va depinde de cât Christos va fi în mine și nu de cât iluzionist va mai rămâne.

POCAITI-VA… si credeti in Hristos Isus Dumnezeul cel viu…

Un raspuns dintr-o suta

S-Bi M si I Luati aminte frati nostri dragi si hai sa ne cercetam, aici a vorbit insuflat de Duhul Sfant al Lui Dumnezeu .Doamne ajuta-ne sa ne pocaim in smerenie si sfintenie.AMIN !!!

1 comment:

  1. )"Nu o sa merg prin biserici de colo-colo, asa cum umbla circarii cu ursu, NU VAI… o sa merg acolo unde vrea Dumnezeu nu unde doresc cei mai multi."Bine gandeste fr.Alin.Este biblic.Asa am spus si eu acum 32 de ani,cand dupa pocainta mea,au insitat si penticostali si martorii lui Iehova sa merg la ei, in bisericile lor.M-am rugat Domnului,dupa ce am cunoscut ca locul meu nu era in biserica ortodoxa,unde este voia Lui ca sa merg intre crestini...si am fost calauzita unde sa merg.Daca se cauta numai voia Domnului,Domnul iti arata locul unde El te vrea.

    ReplyDelete