MARANATA !!!

MARANATA !!!

Tuesday, June 5, 2012

SI DACA SANT OM SI NU VIERME-DANIEL DINESCU


Daniel Dinescu - Si daca sunt om si nu vierme 2011


http://youtu.be/Jvx8w1W267c

Uploaded by on Aug 23, 2011

In Biserica Cezareea Resita

SI DACA SANT OM SI NU VREME

Dacă-ntr-o tainică vreme din lut

 Cineva mă făcu,

 Si dacă sunt om şi nu vierme

,O, Doamne, aşa ai vrut Tu..

Dacă am grai şi nu muget

 Să spun ce iubesc şi ce nu

 Dacă am harul să cuget,

 O, Doamne, aşa ai vrut Tu

 Dacă întâia zidire deplin

 In păcat se pierdu,

 Când totuşi mi-ai dat izbăvire,

 O, Doamne, aşa ai vrut Tu.

Dacă m-ai scos din neghină,

Nu viaţa-mi urâtă-Ţi plăcu.

Nu eu am vrut iarăşi lumină,

O, Doamne, ci Tu, numai Tu.

Iar dacă voi merge odată

La Cel ce din Duh mă născu,

Voi spune de-a pururea: Tată

Te laud c-aşa ai vrut Tu!

2 comments:

  1. Dumnezeu are puterea si vointa de a schimba caractere.El sa fie laudat in veci!

    ReplyDelete
  2. Chiar asa spune Cuvantul: Cine e in Hristos e o faptura noua !Si eu zic la fel :NUMAI EL schimba oameni si caractere ,nimeni altul !

    ReplyDelete