MARANATA !!!

MARANATA !!!

Tuesday, June 7, 2011

FERESTRE DESCHISE MEDITATII T.AUSTIN.SPARKS 4 ,5,6 Iunie

Ferestre Deschise [mailto:ferestredeschise@gmail.com]
4 Iunie

La ce pot nădăjdui cel mai mult este ca cele spuse aici, să se deschidă asemenea unor ferestre și uitându-vă prin ele să vedeți un singur lucru – cât de superior este Isus Cristos față de orice altceva!”

T. Austin-Sparks

Ferestre deschise

Extrase din scrierile lui T. Austin-Sparks

Cine ești Doamne? Fapte 9:5

În acel cuvânt ”Doamne” exista supunerea tuturor lucrurilor. Acesta a fost începutul lui Pavel. O supunere completă și absolută față de Isus ca Domn. A fost un lucru extraordinar pentru el. Voința lui puternică a fost pe deplin supusă Domniei lui Isus Cristos. De fapt, el a spus: ”Nu voia mea, ci voia Ta. Nu calea mea, ci calea Ta. Nu planurile mele pentru viața mea, ci planul Tău pentru viața mea.” Aceasta a fost o temelie care a purtat o sarcină foarte grea. Gândiți-vă la toate acele lucruri pe care le-am citit și care au luat ființă în decursul celor treizeci de ani. Mergeți acasă și citiți-le din nou!

Din: ”Fac un singur lucru”

5 Iunie

Deci mă voi lăuda cu slăbiciunile și neputințele mele, pentru ca puterea lui Cristos să rămână în mine. 2 Corinteni 12:9

Creștinismul a început într-un mod simplu, frumos și viu. Totul era viață și libertate datorită Duhului. Și când Duhul Sfânt deține controlul lucrurilor, totul merge bine. Dar oamenii s-au strecurat și s-au atins de creștinism, iar rezultatul este ceea ce avem astăzi. Nu există loc unde să existe mai multă confuzie ca în creștinism. Mărturia Domnului este frânată, este limitată deoarece mâinile omului s-au atins de ea. Omul a pus stăpânire pe lucrurile Domnului. Acesta este întotdeauna un lucru periculos și fatal. Iată care este atitudinea Domnului: Îmi voi ține retrase mâinile până când voi vi le veți lua de pe ce este al Meu. Atâta vreme cât mâinile voastre sunt pe lucrurile Mele, le voi lăsa în seama voastră. Și lucrurile ajung de la rău la cel mai rău. Cred că cu toții recunoaștem acest lucru. Cu cât oamenii își pun mai mult mâinile pe lucrurile lui Dumnezeu, cu atât există mai multă confuzie. Când omul aduce sub controlul lui lucrurile lui Dumnezeu și le domină, aceasta înseamnă necaz. De aceea, Domnul trebuie adesea să slăbească omul și să-l facă să-și vadă slăbiciunea. Pavel, apostolul, era un om puternic din punct de vedere firesc. Și pe când se numea Saul din Tars, el s-a atins de lucrurile lui Dumnezeu. Apoi, Domnul l-a întâlnit și l-a lovit. La sfârșit, apostolul a spus: ”Deci mă voi lăuda cu slăbiciunile și neputințele mele, pentru ca puterea lui Cristos să rămână în mine.”

Din: Cristosul corporativ este Biserica

6 Iunie

Dacă Tu nu mergi cu noi, nu ne lăsa să plecăm mai departe. Exod 33:15

Biblia ne arată ce lucru minunat este să te afli în prezența lui Dumnezeu. O, când Domnul este prezent, ce lucru binecuvântat este acesta! Și lucrul cel mai îngrozitor pe care ni-l arată Biblia este retragerea Domnului de la oameni. Cred că cu toții știm câte ceva din acest lucru. Vreau să spun că lucrul cel mai greu din experiența noastră este să nu simțim Prezența Domnului. Ziua când Domnul pare departe este cea mai grea. Dar când cunoaștem Prezența Domnului aceea este cea mai bună zi din viața noastră. Aduceți-vă aminte de slujitorul Domnului din vechime: ”Dacă Tu nu mergi cu noi, nu ne lăsa să plecăm mai departe”. El nu putea concepe înaintarea fără Dumnezeu. Domnul spune: ”Eu voi merge cu voi și vă voi da odihnă”. Astfel, au putut merge mai departe.

Din: Cristosul corporativ este Biserica

Ferestre deschise” este trimis zilnic, cuprinzând mesaje luate de pe site-ul Austin-Sparks.Net. Vă încurajăm să trimiteți mai departe acest email, să-l tipăriți și să-l împărtășiți cu alții. Respectând dorința lui T. Austin-Sparks ca ceea ce a fost primit gratuit să fie distribuit gratuit, mesajele lui nu dețin copyright. De aceea, dacă alegeți să le împărtășiți cu alții, vă rugăm să respectați dorința lui și să le oferiți – nemodificate, fără plată și fără copyright.

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați: www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați: http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

No comments:

Post a Comment