MARANATA !!!

MARANATA !!!

Friday, June 3, 2011

CINA IN DOI-POEZIE DE NICHITA DANIELA

Iata Eu stau la usa si bat. Daca aude cineva glasul Meu si deschide usa, voi intra la el, voi cina cu el, si el cu Mine. Apocalipsa3:20

CINA IN DOI

Credeam ca esti Prea Sfant sa-mi vii in casa,
Si nu m-am inselat, dar am aflat
Ca totusi, vrei sa stai cu min” la masa,,
Pacatul meu nu Te-a impiedicat
Sa Te apropii; si-ai venit cu mila
La mine, pacatosul, de-ai cinat.

Ai luminat cele mai negre-unghere,
Mi-ai cunoscut si cel mai negru gand,
Dar n-ai fugit, lasandu-ma cu ele,
Ci ai ramas, pacatul meu luand
Asupra Ta. N-am inteles de ce-ai facut asa,
Dar m-ai salvat prin hotararea Ta.

De cand Te-am cunoscut, imi este bine
Mi-e cald in suflet, si marturisesc
Ca nu cunosc pe nimenea ca Tine,
Cu care pot de toate sa vorbesc.
Ti-am spus tot ce-am facut mai rau pe lume,
Si am simtit iertare peste mine.

Am povestit pana in ceas tarziu
Eu, Ti-am servit pe rand: amaraciune,
Manie, dezbinare, nici nu stiu
Cate Ti-am dat, dar mi-ai lasat
In schimb, eliberare,
Si pacea Ta de neimaginat.

Tu-ai scos din tolba sufletului cina:
O paine sfanta si un vin domnesc.
Le-am luat, si-n mine-a stralucit lumina
Ce si acum o am si-o pretuiesc.
Si nu mai am unghere-ntunecate,
Sa ma pastrez curat ma straduiesc.

Ti-am cunoscut blandetea si rabdarea,
Iubirea jertfitoare pe Calvar
Si m-a schimbat pe veci indestularea
Ce-ai oferit-o: sa traiesc prin har,
Iertat de tot trecutul meu murdar,
Si urmarind neprihanirea Ta.

Tu mi-ai ramas in suflet, nu mai pleci
Ma sfatuiesc cu Tine zi de zi
Si-am sa raman si eu al Tau pe veci,
Caci numai Tu dai pace inimii
Si viata din belsug o pot avea
Isuse, numai in prezenta Ta.
Amin.

de Nichita Daniela

No comments:

Post a Comment