MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, June 4, 2011

CE AR FI FAPTURA -MI FARA TINE ? EMMA REPEDE

Emma Repede - Ce-ar fi făptura-mi fără Tine? (subtitles)

http://www.youtube.com/watch?v=DGpSiQAUTKU&feature=player_embedded
CE AR FI FAPTURA -MI FARA TINE

Ce-ar fi făptura-mi fără Tine
Mântuitorul meu slăvit?
Ce-aş fi de n-ai fi Tu în mine
Cu harul Tău nemărginit?
/: Aş fi un bulgăre de gheaţă
Un chip de humă fără viaţă
O stâncă ‘nvăluită-n ceaţă
Şi-o noapte fără dimineaţă. :/

2. Aş fi un far fără lumină,
Pustie de nisipuri plină
Cu vânturi fără de odihnă,
Cu şerpi şi scorpii ce-nvenină.
/: Aş fi o albie uscată
Pe unde-a fost un râu odată,
O frunză smulsă şi purtată
Fără de scop în lumea toată. :/


3. Aşa aş fi dar slavă Ţie
Tu eşti a lumii bogăţie
Comoara harurilor vie
Ce mă inundă pe vecie.
/: De nu aş şti ce-i fericirea
A vieţii mii şi mii de feţe
De n-aş fi cunoscut iubirea
Cu-nfiorări şi frumuseţe. :/

4. De n-ai fi fost Tu bunătate,
Începătorule a toate
Cu taine-adânci şi minunate
Ce totul vrea şi totul poate.
/: Tu m-ai suit în slăvi divine
Din locu-ntunecat la Tine
Isuse sunt ce sunt prin Tine
Şi-acum şi-n veacul care vine. :/

No comments:

Post a Comment