MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, January 22, 2012

CUM POT RASPLATI EU-Emanuel Hasan

Cum pot rasplati eu -Emanuel Hasan

http://youtu.be/wmipZP_JKMQ

Uploaded by

Cum pot rasplati eu iubire-Ti imensa ?

Cand Tu ti-ai dat viata pentru pacatos !

In schimb o, primeste ,cu mila ofranda,

Cu mila ofranda ,Isuse Christoase din inima mea }bis

Cum pot rasplati eu, cu argint sau cu aur ?

Maret sacrificiu si dragostea Ta!

Deaceea o Doamne, te rog azi primeste

Primeste cantarea scaldata in lacrimi si-n inima mea }bis

Cand negura noptii i-si–intinde mantaua

Privesc printre lacrimi spre Tine a cauta

Dincolo de stele, eu stiu ca exista

Un Tata puternic Ce asupra-mi vegheaza cu dragostea Sa}bis


Domnul meu ISUS,iti multumesc pentru sacrificiul si dragostea Ta fata de mine si de intreaga omenire!Slava Tie in veci de veci!


No comments:

Post a Comment