MARANATA !!!

MARANATA !!!

Wednesday, March 2, 2011

TODAY AND TOMOROW (ENGLISH AND ROMANIAN)


Today there is
Rescue, today there is Forgiveness, today there is Power because today there is Grace.
Paul Tripp.

"Today you will be with me in paradise." Best time (today), best person (with me), best place (Paradise).

John Piper

Pentru noi e taina mare

http://www.youtube.com/watch?v=B4XsA6aB0Mo&feature=player_embedded

Speranta si prietenii vol. 1

Pentru noi e taină mare

Pentru noi e taină mare
Ce va fi în viitor
Poate e o zi cu soare
Poate e o zi cu nori
Insă ştiu că-ngrijorarea
S-o alung va trebui
Dumnezeu si indurarea
În etern vor dăinui.


Cor:
Nu pot ştii ce fi va mâine
Însă ştiu că Dumnezeu
Se-ngrijeăte ăi de mine
Căci si eu sunt fiul Său

Parcă urc pe trepţi de aur
Către culmi de har ceresc
Şi zăresc măreţ tezaur
Oare când îl dobandesc?
Pe un nor de fericire
Curcubeu multicolor
Când voi fi in nemurire
Cu al meu Mântuitor.

Ce va fi e taină mare
S-ar putea s-ajung sărac
S-ar putea să n-am mâncare
Sau să n-am ce să îmbrac
Pentru flori şi pentru păsări
Dumnezeu e Tată bun
Şi eu vreau în orice vreme
Eu-l meu să I-l supun.

No comments:

Post a Comment