MARANATA !!!

MARANATA !!!

Tuesday, July 10, 2012

ALIN LOLOS-BLAINE LA EMISIUNEA LATE NIGHT SHOW ANTENA2 -9 IULIE2012

Alin Lolos (Blaine) la Emisiunea Late Night Show - Antena 2 (9 iulie 2012) - FULL SCREEN


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XFaX8Cj27is

Published on Jul 10, 2012 by

I do not own, nor do I or intend to profit from this content whatsoever.

Alin Lolos la Emisiunea Late Night Show

Alin Blaine s-a pocait (full)


https://www.youtube.com/watch?v=JPjU-s9hQdc&feature=related

 Scrie Alin dupa interviu:

Dragi frati si surori, Domnul Vietii Isus Hristos sa va binecuvanteze pentru ca v-ati rugat Tatalui ceresc si m-ati purtat in cererile voastre Dumnezeului viu si Atotputernic. Ei bine va zic, asa de binecuvantati am fost eu si fratele meu de jug, ca in ziua aceea toti, dar toti oamenii cu care am intrat in contact, toti, au vrut sa asculte evanghelia. Dumnezeu a inmuiat inimile si din nou si ca de obicei a iesit proslavit si biruitot datorita Duhului Lui cel Sfant. Acum sa udam in continuare samanta prin post si rugaciune, si Duhul Sfant cu siguranta va face sa creasca. Am multe sa ma zic, dar ne vom vedea daca va vrea Domnul Hristos si vom impartasi mai multe. Traiti pt Dumnezeu asa cum vrea EL , batalia e mare si daca unii din voi nu o simtiti nu sunteti ai lui Hristos si sunteti adormiti. Treziti-va, numai prin EL puteti sa fiti cu adevarat vii. Saptamana asta o sa colind un pic tara, posibil sa ma vad cu unii din voi, dar pt voi cei care doriti sa ne vedem tineti minte ceva, SUNT UN MARE NIMIC, nu ma doriti pe mine, ci pe Hristos, voi nu aveti nevoie de mine, ci de Hristos, in biserici nu avem “vedete” ci pe Hristos, nu faceti diferente intre frati ca eu sunt asa si altu asa, ci uitati-va la voi si comparati-va cu Hristos, ca Hristos Isus Domnul sa fie proslavit in toate, nu lutul care este praf si pamant, ci Hristos Isus Dumnezeu cel viu si Atotputernic. Cred ca am fost foarte clar, proslaviti pe Dumnezeu pentru ce vedeti, ca EL face tot, nu noi si nimeni altu’ decat EL si punct.
Filipeni 3:10 Şi să-L cunosc pe El şi puterea învierii Lui, şi părtăşia suferinţelor Lui, şi să mă fac asemenea cu moartea Lui;
11 ca să ajung cu orice chip, dacă voi putea, la învierea din morţi.
12 Nu că am şi câştigat premiul sau că am şi ajuns desăvârşit; dar alerg înainte, căutând să-l apuc, întrucât şi eu am fost apucat de Hristos Isus.
13 Fraţilor, eu nu cred că l-am apucat încă; dar fac un singur lucru: uitând ce este în urma mea şi aruncându-mă spre ce este înainte,
14 alerg spre ţintă, pentru premiul chemării cereşti a lui Dumnezeu, în Hristos Isus.
15 Gândul acesta, dar, să ne însufleţească pe toţi care suntem desăvârşiţi; şi, dacă în vreo privinţă sunteţi de altă părere, Dumnezeu vă va lumina şi în această privinţă.
Domnul Isus Hristos vine

No comments:

Post a Comment