MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, September 24, 2011

POEZIE DE STROIA AUREL-MAI AM PUȚIN-


MAI AM PUTIN

Nu vreau sa las frau liber rautatii,
Sunt des lovit si sufletul ma doare
Cu mine lupt din zorii puritatii,
Caci am atins splendoarea-nselatoare.

Doresc lumina calda din pruncie,
Am colindat un deal,apoi o vale,
Dintr-un extaz sfarseam in agonie
Cand in senin mi s-a deschis o cale.

Cu mine lupt in corpul rupt de vreme,
Pasesc spre zori din noaptea firii crude
Cu fiecare pas se sting dileme
Caci Domnul rugaciunea ne-o aude.


Mai am putin si voi canta in slava
Pamantul se va sterge din privire
Voi parasi cu Domnul o epava
Urmand o cale spre desavarsire.

Ma va rapi sau poate ma voi duce,
Sau ma mai tine pentru alta clipa
La Golgota mai vreau sa plang la cruce
Prin lume am trecut facand risipa.

Asa cum sunt doresc lumina vie,
Curg din Carpati,in lacrimi cristaline
peste coline susur bland adie
In tara-ngenuncheata Domnul vine.''

autor STROIA AUREL din vol. de poezii DIN CURCUBEU
septembrie 2011

No comments:

Post a Comment