MARANATA !!!

MARANATA !!!

Monday, February 1, 2010

MA DOARE FIECARE CLIPA -MUZICA CRESTINA

Muzica crestina - "Ma doare fiecare clipa..."

http://www.youtube.com/watch?v=KXy1tNbJ5uk&feature=related
EbenEzerSite January 25, 2008 — Muzica: Marius Livanu - Imagini: Veronica Pal


Mă doare fiecare clipă
Din viaţa plină de mister,
Ce mi se pare o risipă,
De nu mă-nalţă către cer.

Mă doare pasărea rănită,

Ce moare fără ajutor,
Şi orice floare ofilită,
Când toamna vine pe ogor.

Mă doare ziua cea trecută

Fără vreun scop, fără vreun ţel,
Când ştiu că veşnic e pierdută
Şi alta nu va fi la fel.

Mă doare zilnic nepăsarea

Ascunsă-n inimi de granit,
Inimi surde la chemarea
Părintelui din infinit !

Mă doare fiecare clipă
Din viaţa plină de mister,
Ce mi se pare o risipă,
De nu mă-nalţă către cer.
Mă doare inima rănită,
De-orice păcat mă înfior,
Când floarea vieţii-i ofilită
Şi toamna vine pe ogor.

Mă doare zilnic nepăsarea
Atâtor inimi de granit,
Inimi surde la chemarea
Părintelui din infinit !


Life at its essence boils down to one day at a time. Today is the day!
In the end, life lived to its fullest is its own Ultimate Gift - Jim Stovall

You can choose to worry about your situation, or worship the One who is above the situation. The choice is yours. The most defining characteristic of our lives is not what challenges or opportunities we face, but with whom we face them. Dennis Tuma

No comments:

Post a Comment