MARANATA !!!

MARANATA !!!

Friday, December 14, 2012

MARTURIE BURGHELEA EUGEN-Din închisoare în împărăția lui Dumnezeu

Din închisoare în împărăția lui Dumnezeu


http://www.youtube.com/watch?v=eiOsW1XGxrg

  • am avut tendinta sa il inchid repede,dar m-a prins:))

    binevenit

  • ma strapuns la inima. si eu sint un tilhar cum ai fost si tu.sper intro zi cu sore sami pot spune si eu trecutul meu.fie dumnezeu cu mine.


lenroct

  • Un preot ortodox a spus: "Noi avem "Firma crestina", dar viata pagana!"
    Crestinii sunt indemnati sa citeasca Evanghelia. Noi nu ne cunoastem pe noi si viata noastra, decat daca-L cunoastem pe Cristos si viata Lui.
    Pacat ca sunt "unii oameni" care nu lasa poporul sa citeasca Evanghelia!
    Foarte multi "crestini", nu citesc, si nu cunosc ce Cristos ne invata!
    Evanghelia a schimbat in bine viata a milioane de barbati si femei.
    Nimeni nu se supara daca esti "crestin" cu adevarat decat diavolul.
  • naomi toma 1 month ago
    MERITA ASCULTATA CU ATENTIE
  • ccccristi
    tare simpatic e omul acesta .. prin felu lui de`a fi.. Dumnezeui sati dea sanatate
  • super frumos

  • De aceea să nu judecaţi nimic înainte de vreme, până va veni Domnul, care va scoate la lumină lucrurile ascunse în întuneric, şi va descoperi gândurile inimilor
    Vă spun că, în ziua judecăţii, oamenii vor da socoteală de orice cuvânt nefolositor, pe care-l vor fi rostit.» (Matei 12:36)
    Nu judeca sa nu fi judecat. Te rog nu va mai dati cu parerea ca veti da socoteala.

  • wohkadeh1Eu il cunosc personal pe omul asta...

  • azi daca auzi glasul nu'ti impietri inima!! Domnul sa te intareasca !!
  • era iarna si era zi foarte insorita,
  • ma strapuns la inima. si eu sint un tilhar cum ai fost si tu.sper intro zi cu sore sami pot spune si eu trecutul meu.fie dumnezeu cu mine.
  • DUMNEZEU LUCREAZA ,SLAVIT FIE NUMELE SAU
  • MARE ESTE PUTEREA LUI DUMNEZEU,MA IMPRESIONAT FOARTE MULT ACEASTA MARTURISIRE SI MAM BUCURAT DE FELUL CUM LUCREAZA DUMNEZEU
    DOMNUL SA TE BINECUVINTEZE,SA ATI DEA HAR AN TOT CEEA CE FACI SI SAL MARTURISESTI PE DL AN ORICE VREME MULTA PACE
    ·
  • Claudiu Danciu
    foarte tare, slavit sa fie Domnul!
  • suuper tare, mai ceva ca Amza Pelea. di placut, eu fiind ateu.


706339_461096143953138_1269902239_o

No comments:

Post a Comment