MARANATA !!!

MARANATA !!!

Monday, December 12, 2011

M-AI TRECUT PRIN VALURI GRELE-OTNIEL SARB

Otniel Stirb - M-ai trecut prin valuri grele...

http://youtu.be/sDQqQrSqHPE

  • Mai trecut prin valuri grele prin furtuni si prin cuptor,

    Am strigat spre cer spre stele, Te-am chemat in ajutor.

    Am crezut ca m-ai lasat am crezut ca m-ai uitat

    Dar Tu Doamne m-ai vegheat caci m-ai vrut aur curat.

    Iar atunci cand disperarea inima imi chinuia

    Tu mi-ai adus vindecarea aratandu-mi slava Ta.

    Mi-ai vorbit cu voce blanda si m-ai mangaiat duios,

    M-ai scapat de grea osanda medic bun Isus Hristos.

  • Azi eu stau la umbra crucii si Iti mutltumesc frumos

    Caci din noaptea rece a mortii numai Tu Doamne m-ai scos.

    M-ai luat de mana dreapta, m-ai scapat de cainii rai

    M-ai urcat treapta cu treapta caci m-ai vrut printre ai Tai.

    Vreau de-acuma sa te laud,vreau de-acum sa Te slavesc

    Pana voi ajunge-nceruri printre sfinti sa stralucesc.

    Sa Iti cant o vesnicie vesnicule imparat

    Cu Enoh si cu Ilie si cu acei ce Te-au urmat.


No comments:

Post a Comment