MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, November 14, 2010

POEZIE-Mergand prin lumea de nevoi

Mergand prin lumea de nevoiPDFPrintE-mail
Written by Andrei Pavel
Tuesday, 25 May 2010 10:16

Mergind prin lumea de nevoi,
Nu vreau o clipa s-o privesc.
Sa cauti perle in noroi
E timp pierdut, e prea firesc.

Strabat in largul ei spinos,
Ma lupt vrajmasul sa-l inving,
Caci viata mea este Cristos,
Si moartea este un cîstig.

Nu vreau placeri, nici posturi mari,
Nici slava-nalta, nici argint.
O zi te bucuri cu tîlhari,
O vesnicie-n iad plîngînd.

Al meu e cerul glorios,
Pamintul doar e un popas,
Caci viata mea este Cristos,
Si moartea – ultimul meu pas.

O, Doamne bun, ce dar frumos!
Sa-l dai pe unicul tau fiu!
Ce merit eu, un ticalos?
Nimic. O, harul glorios,
Pe veci în mîna Ta sa fiu.

Ai dat pe cel mai scump din cer
Pentru un biet de pe pamînt!
Ce pot la lume se mai cer
Cu slava ei desarta-n vînt?

De vine valul furios –
Cu El pot totul sa înving.
Caci viata mea este Cristos,
Si moartea este un cîstig.

De cîte ori sopti-va iar
Lumescul duh povestea lui
Sa uit de minunatul har,
Sa nu primesc cerescul dar,
De el sa nu spun nimanui.

Atunci in fata mea va sta
Un Miel cu chipu-nsîngerat.
O, cum se poate a uita
O dragoste de neuitat!

Si-acum cu ochii-nlacrimati
Privesc la crucea ta, Isus.

O, dragii mei, sa nu uitati
De pretul dragostei nespus!

Nu stiu cît mai avem de mers,
Cît inima va bate-n piept,
Dar cel ce vina noastr-a sters
Sa vina iarasi îl astept.

Voi, cei rascumparati de jos!
Nu vreau sa spun, vreau sa va strig:
Destinul nostru e Cristos!
Iar moartea... este un cîstig.

No comments:

Post a Comment