MARANATA !!!

MARANATA !!!

Wednesday, October 30, 2013

Informatii despre Halloween-o sarbatoare pagana.


8.3.1

Informatii despre Halloween-o sarbatoare pagana.

In aceste regiuni se vede o lipsa tragica a unei vieti
spirituale dupa Cuvantul lui Dumnezeu.Daca stai de vorba cu acesti
crestini,te uimesti si te cuprinde o mare intristare,cand vezi cat sunt
de  influentati in stil ocultic.Mai este blocata si raspandirea
literaturii evanghelicale de catre preotii satelor,acestia cauta sa
intimideze pe credinciosii care o raspandesc,amenintandu-i cu politia,cu
arestarea lor.Dar acestia care o fac sunt oameni care au doar o religie
denaturata,un amestec de crestina- paganista.O religie oferita de
Satana,cu care el inselase si inseala din plin pe cei nedoritori de
credinta adevarata,pana in zilele noastre.Aceasta religie denaturata ei o
apara cu tot felul de amenintari.Raspandirea Adevarului este blocata de
satana prin slujitorii lui ,prin acesti crestini pagani.Dar Domnul este
biruitorul asupra tuturor atacurilor acestora.Slava numai Lui.

Odata am aflat ca in partea Moldovei au adus cainii
asupra celor care imparteau literaruta la casele ortodocsilor.De ce este
starea aceasta la crestini care zic ca sunt nou nascuti?Pentru ca nu
cunosc Scriptura,sau nu primesc invataturi biblice de avertisment din
partea celor care spun ca sunt predicatori,pastori.

Poporul Izrael a cazut mereu in paganismul natiunilor din
jurul lui,gasim o sumedenie de versete in Vechiul Testament in privinta
aceasta.Tot asa este si acum in randul crestinilor de astazi.Eu cred ca
cei ce sunt adevarat credinciosi adevarului,si nu doar
“crestini”,cunosc adevarul si sunt paziti de idolatrie demonica.Cand eu
am fost confruntata dupa nasterea mea din nou in septembrie 1980,cu
versetele din Deutoronom cap.18;9-14,am inteles cat de mult uraste
Dumnezeu aceste practici ocultice,satanice.Am facut o cercetare
amanuntita atunci in viata mea si tot ce era din practicile acestea
,le-am adus inaintea Domnului si am trait eliberarea din ele.Este trist
sa afli ca sunt credinciosi astazi care mai au din aceste legaturi,si
din care cauza viata spirituala este blocata in a creste in ei.Sunt
intre ei care traiesc in depresii,dar nu stiu care este cauza starii
depresive.Devin agresivi in cuvinte,agresivi in fapte….si nu stiu de ce.

Ferice de cine cunoste cauza si vine cu ea la Domnul pentru ca sa fie eliberat din aceste legaturi ocultice.

Urmariti mai multe informatii aici:

http://ro.wikipedia.org/wiki/Halloween
http://hardeladumnezeu.wordpress.com/2013/10/08/informatii-despre-halloween-o-sarbatoare-pagana/
Jack-o'-Lantern_2003-10-31158px-Kobe_Mosaic17s3072

No comments:

Post a Comment