MARANATA !!!

MARANATA !!!

Friday, August 30, 2013

ALIN LOLOS -MARTURIE LA COVASNA -20 August 2013



16034_133495996803830_920078221_n

 

http://www.youtube.com/watch?v=shQiiM1IN-Q#t=13

Mesaj Alin Loloş – Biserica baptistă română Covasna (20.08.2013)

VIDEO by inventivstudio
Comentarii rezumat de la
http://rodiagnusdei.wordpress.com/2013/08/30/mesaj-alin-lolos-biserica-baptista-romana-covasna-20-august-2013/

Atunci cand esti chemat de Isus Hristos ,

nu mai poti sa straiesti oricum..

…Nici eu nu am mai putut sa traiesc oricum, cu toate ca mi-am dorit iluzionismul, mi-am dorit faima, poftele, cu care traiam odata. Ca poate, stiu eu, ar mai fi ok sa mai ating. Dar, n-am mai putut. Alin Loloş

Alin Loloş povesteşte cum Domnul a lucrat in viata lui. (43 de minute)

Sunt trist, ca multi care merg la bisericile evanghelive cred ca sunt nascuti din nou, ei cred ca au fost schimbati de Isus Hristos, dar, de fapt au fost schimbati de ei insusi…. au fost chemati la o biserica sau la o seara de tineret unde au auzit predicand pe un frate evanghelist sau un frate pastor si si-au dat seama ca cine face unele lucruri se duce in iad. Si el singur a renuntat la unele lucruri, in schimb la alte lucruri. de fapt. el s-a schimbat pe el insusi. Iar el a adoptat un caracter sau comportament crestin, si el crede ca e nascut din nou si de fapt merge in fundul iadului, pentru ca nu acela care se schimba merge in rai. Ci, acela care este schimbat de Isus Hristos va merge in rai. Si atunci cand esti chemat de Isus Hristos , nu mai poti sa straiesti oricum.

Nici eu nu am mai putut sa traiesc oricum, cu toate ca mi-am dorit iluzionismul, mi-am dorit faima, poftele, cu care traiam odata. Ca poate, stiu eu, ar mai fi ok sa mai ating. Dar, n-am mai putut. De aceea, pentru putine minute as vrea sa va explic Hristos, cum m-a schimbat El in persoana, prin Duhul Sfant.

1236842_396002043856597_1690699821_n

No comments:

Post a Comment