MARANATA !!!

MARANATA !!!

Thursday, September 23, 2010

MINUNATA BIBLIE-OMUL NU TRAIESTE NUMAI CU PAINE, CI CU ORICE CUVANT CARE IESE DIN GURA LUI DUMNEZEU – MATEI 4:4

MINUNATA BIBLIE
OMUL NU TRAIESTE NUMAI CU PAINE, CI CU ORICE CUVANT CARE IESE DIN GURA LUI DUMNEZEU – MATEI 4:4

Proverbe 21:15-18

Este o bucurie pentru cel neprihanit sa faca ce este bine, dar pentru cei ce fac raul este o groaza. -

Omul care se abate de la calea intelepciunii, se va odihni in adunarea celor morti. -

Cine iubeste petrecerile va duce lipsa, si cine iubeste vinul si untdelemnul dresurilor nu se imbogateste. -

Cel rau slujeste ca pret de rascumparare pentru cel neprihanit, si cel stricat, pentru oamenii fara prihana. -

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 24, 2010 AT 7:17 AM LEAVE A COMMENT

Psalmul 56:3-4

Ori de cate ori ma tem, eu ma incred in Tine.

Eu ma voi lauda cu Dumnezeu, cu Cuvantul Lui. Ma incred in Dumnezeu, si nu ma tem de nimic: ce pot sa-mi faca niste oameni?

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 23, 2010 AT 7:23 AM LEAVE A COMMENT

Marcu 9:41-44

Si oricine va va da de baut un pahar cu apa, in Numele Meu, pentru ca sunteti ucenici ai lui Hristos, adevarat va spun ca nu-si va pierde rasplata.

Dar, daca va face cineva sa pacatuiasca pe unul din acesti micuti, care cred in Mine, ar fi mai bine pentru el sa i se lege de gat o piatra mare de moara si sa fie aruncat in mare.

Daca mana ta te face sa cazi in pacat, taie-o; este mai bine pentru tine sa intri ciung in viata, decat sa ai doua maini, si sa mergi in gheena, in focul care nu se stinge,

unde viermele lor nu moare, si focul nu se stinge.

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 22, 2010 AT 7:21 AM LEAVE A COMMENT

Ioan 12:35-36

Isus le-a zis: “Lumina mai este putina vreme in mijlocul vostru. Umblati ca unii care aveti lumina, ca sa nu va cuprinda intunericul: cine umbla in intuneric, nu stie unde merge.

Cata vreme aveti lumina printre voi, credeti in lumina, ca sa fiti fii ai luminii.” Isus le-a spus aceste lucruri: apoi a plecat si S-a ascuns de ei.

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 21, 2010 AT 7:10 AM LEAVE A COMMENT

Proverbe 21:4-6

Privirile trufase si inima ingamfata, aceasta candela a celor rai, nu este decat pacat. -

Planurile omului harnic nu duc decat la belsug, dar cel ce lucreaza cu graba n-ajunge decat la lipsa. -

Comorile castigate cu o limba mincinoasa sunt o desertaciune care fuge, si ele duc la moarte. -

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 20, 2010 AT 7:21 AM LEAVE A COMMENT

Geneza 1:2-4

Pamantul era pustiu si gol; peste fata adancului de ape era intuneric, si Duhul lui Dumnezeu se misca pe deasupra apelor.

Dumnezeu a zis: “Sa fie lumina!” Si a fost lumina.

Dumnezeu a vazut ca lumina era buna; si Dumnezeu a despartit lumina de intuneric.

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 19, 2010 AT 7:20 AM LEAVE A COMMENT

Ioan 17:11-17

Eu nu mai sunt in lume, dar ei sunt in lume, si Eu vin la Tine. Sfinte Tata, pazeste, in Numele Tau, pe aceia pe care Mi i-ai dat, pentru ca ei sa fie una, cum suntem si noi.

Cand eram cu ei in lume, ii pazeam Eu in Numele Tau. Eu am pazit pe aceia, pe care Mi i-ai dat; si nici unul din ei n-a pierit, afara de fiul pierzarii, ca sa se implineasca Scriptura.

Dar acum, Eu vin la Tine; si spun aceste lucruri, pe cand sunt inca in lume, pentru ca sa aiba in ei bucuria Mea deplina.

Le-am dat Cuvantul Tau; si lumea i-a urat, pentru ca ei nu sunt din lume, dupa cum Eu nu sunt din lume.

Nu Te rog sa-i iei din lume, ci sa-i pazesti de cel rau.

Ei nu sunt din lume, dupa cum nici Eu nu sunt din lume.

Sfinteste-i prin adevarul Tau: Cuvantul Tau este adevarul.

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 18, 2010 AT 7:17 AM LEAVE A COMMENT

Matei 16:24-27

Atunci Isus a zis ucenicilor Sai: “Daca voieste cineva sa vina dupa Mine, sa se lepede de sine, sa-si ia crucea, si sa Ma urmeze.

Pentru ca oricine va vrea sa-si scape viata, o va pierde; dar oricine isi va pierde viata pentru Mine, o va castiga.

Si ce ar folosi unui om sa castige toata lumea, daca si-ar pierde sufletul? Sau, ce ar da un om in schimb pentru sufletul sau?

Caci Fiul omului are sa vina in slava Tatalui Sau, cu ingerii Sai; si atunci va rasplati fiecaruia dupa faptele lui.

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 17, 2010 AT 7:11 AM LEAVE A COMMENT

Proverbe 24:17-20

Nu te bucura de caderea vrajmasului tau, si sa nu ti se inveseleasca inima cand se poticneste el,

ca nu cumva Domnul sa vada, sa nu-I placa, si sa-Si intoarca mania de la el. -

Nu te mania din pricina celor ce fac rau, si nu pizmui pe cei rai!

Caci cel ce face raul n-are nici un viitor, si lumina celor rai se stinge. -

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 16, 2010 AT 7:21 AM LEAVE A COMMENT

Iov 22:24-29

Arunca dar aurul in tarana, arunca aurul din Ofir in prundul paraielor!

Si atunci Cel Atotputernic va fi aurul tau, argintul tau, bogatia ta.

Atunci Cel Atotputernic va fi desfatarea ta, si iti vei ridica fata spre Dumnezeu.

Il vei ruga, si te va asculta, si iti vei putea implini juruintele.

Pe ce vei pune mana iti va izbuti, pe cararile tale va straluci lumina.

Vina smerirea, tu te vei ruga pentru ridicarea ta: Dumnezeu ajuta pe cel cu ochii plecati.

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 15, 2010 AT 7:08 AM LEAVE A COMMENT


Psalmul 91:1-4

Cel ce sta sub ocrotirea Celui Prea Inalt, si se odihneste la umbra Celui Atotputernic,

zice despre Domnul: “El este locul meu de scapare, si cetatuia mea, Dumnezeul meu in care ma incred!”

Da, El te scapa de latul vanatorului, de ciuma si de pustiirile ei.

El te va acoperi cu penele Lui, si te vei ascunde sub aripile Lui. Caci scut si pavaza este credinciosia Lui!

PUBLISHED IN: ON SEPTEMBER 14, 2010 AT 7:19 AM LEAVE A COMMENT
http://minunatabiblie.wordpress.com/
BLOGROLL

No comments:

Post a Comment