MARANATA !!!

MARANATA !!!

Thursday, April 1, 2010

ADI GLIGA N-am meritat,Iarta-ma

Adi Gliga N-am meritat

http://www.youtube.com/watch?v=KP8aTc5tI_c&feature=player_embedded
Stau şi mă gândesc că m-ai iubit,
Vreau să pot iubi cum m-ai iubit.
Vreau să iert aşa cum m-ai iertat.
M-ai iertat ...
Vreau să înţeleg clar voia Ta
Într-o lume care-i tot mai rea.
Doamne-aşa cum Tu m-ai vrut
Aş vrea să fiu ...
Eu n-am meritat
Să-mi răspunzi cu iubire.
Viaţa mea era ruină, dar Tu m-ai iertat.
Doamne, eu n-am meritat

Sângele curgea pe fruntea Ta,

Eu primeam, în schimb, iertarea Ta.
Tu-ai murit pentru că m-ai iubit.
M-ai iubit ...
Viaţa Ta ai dat pentru a mea
Şi doreşti să stau în palma Ta.
Doamne, ştiu că mă iubeşti.
Da, mă iubeşti !
Eu n-am meritat
Să-mi răspunzi cu iubire.
Viaţa mea era ruină, dar Tu m-ai iertat.
Doamne, eu n-am meritat ...


"Iarta-ma", de Adi Gliga

http://www.youtube.com/watch?v=IbVdKIg7eRk&feature=player_embedded
Îndurarea Ta, Doamne ...
Doar prin ea eu trăiesc,
Iartă-mă, Tată, iartă-mă ...
Ştiu cât mă iubeşti, Doamne,
De aceea-ndrăznesc :
Scapă-mă, Tată, scapă-mă !
Iartă-mă, iartă-mă !
Doamne, ştii că-mi pare-aşa de rău ...
Iartă-mă !
Unde să alerg, Doamne ?
Doar pe Tine Te am,
Scapă-mă, Tată, scapă-mă ...
Spune-mi ce să fac, Doamne,
Căci mă doare cumplit,
Am greşit, Tată, am greşit ...
Iartă-mă, iartă-mă !
Doamne, ştii că-mi pare-aşa de rău ...
Iartă-mă

No comments:

Post a Comment