MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, January 19, 2020

CE NE LEAGA DE PAMANT- POEZIE DE EMANUEL HASAN

Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Ce ne mai leagă de pământ?
Ce ne mai leagă de pământ?
Că Domnul vine în curând!
Suntem noi gata, pregătiți
Să întâlnim martirii sfinți,
Pe îngerii ce cântă-n cor
Celui ce-n veci șade pe tron?
Suntem noi gata să intrăm
În ceruri sus și să cântăm
Mielului sfânt ce-a biruit
Și pân' la capăt ne-a iubit?
Ce te mai leagă de pământ?
Te-ntreabă azi prin Duhul Sfânt
Mirele drag, Emanuel,
Vei fi răpit sau nu la El?..
Întreaga viață ai luptat
Și pân' acum 'napoi n-ai dat
Însă te-ntreabă, dragul meu:
Sunt eu legat de Dumnezeu?..
Sau chiar acuma, la sfârșit
Când semnele s-au împlinit,
Ceva te leagă de pământ
Să nu poți merge-n cerul sfânt?
Te leagă poate firea ta
Sau ești legat de-averea ta
Sau ți-ai făcut idoli moderni
Ce te pot duce spre infern?
Oare te-nchini la banii tăi
Ce te pot duce în văpăi
Și-adormi mereu cu ei în gând
În loc s-adormi lin, cugetând
La ziua-n care Domnul tău
Va coborî din cerul Său?
Vei fi tu gata, pregătit?
Că vremea e spre asfințit!
Și eu mă-ntreb, mă cercetez
Și spre răsplată-n sus privesc
Căci nu aș vrea nicicând s-o pierd
Ci doar spre ea mereu să merg
De-aceea gândul mi-l îndrept
Spre Domnul meu și îL întreb:
Sunt oare gata pentru cer?
Tu cum mă vezi, Mire etern?
Tu vezi mai bine haina mea;
Cum mă vezi Tu și cum e ea?
O vezi curată, Domnul meu
Sau e pătată din cel Rău?..
Mai vezi pe ea ceva murdar
Orgoliu, bârfă, ură chiar
Sau vorbe cari nu Te cinstesc
Din duh de fire, pământesc?..
Oh, de ar fi încă ceva
Îndură-Te de ființa mea
Și-n sângele pe cruce dat
Fă-mi haina mea de-un alb curat
Să pot zbura spre veșnicii
Către eterne bucurii..
Desprins de tot aș vrea să fiu
Să nu mă lege de pustiu
Nimic..nimic..,nici cineva
Ci doar legat de Tine-aș vrea
Mereu să fiu, Mire iubit,
Gata de ceasul pregătit!
Așa doresc, iar mâine-n zori
Cu frații mei, să fiu pe nori
Aș vrea, cu Tine, Domnul meu,
Cu toți cei dragi, în cerul Tău!
Să nu ne lege de pământ
Nimic, ci-n zbor, prin Duhul Sfânt,
În haine albe îmbrăcați
Să fim de Tine-n cer luați,
Uitând de tot ce-a fost cândva..
Și-n veci domnească Dragostea!
Emanuel Hasan

No comments:

Post a Comment