MARANATA !!!

MARANATA !!!

Thursday, October 24, 2019

DANIEL 10 PE ÎNȚELESUL NOSTRU – O ÎNTÂLNIRE CU CEI DIN „ÎNTINDEREA A TREIA“, CEL DE AL TREILEA CER

Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Daniel 10 pe înțelesul nostru – o întâlnire cu cei din „întinderea a treia“, cel de al treilea cer

(O prelucrare simplificată a unui comentariu strălucit al lui John MacArthur. Fragment dintr-un material mai colmplet pe care-l puteți citi aici.)
„Mamă, există îngeri?“
„Da, dragul meu, sigur că există“
„Dacă există, de ce nu-i vedem ca să știm și noi ce fac ei acuma?“


Am putea numi acest capitol „O fereastră spre lumea nevăzută“ sau „Vizitatorii cerești“.
Am fost surprins să citesc în cartea unui comentator biblic că din acest capitol nu se găsește nimic vrednic de a fi pus în predici și mi-am spus: „Cum oare a putut omul acesta să ajungă la o asemenea concluzie?“
Cele 21 de versete sunt pline până la refuz cu informații extraordinare. Pentru început însă trebuie să spun că înțeleg reținerile unora. Suntem captivi limitărilor noastre din timp și spațiu. Nu putem evada dincolo de ele spre realitatea unor alte lumi. Nu putem ieși afară. Ca să intrăm în contact cu…
View original post 4,735 more words

No comments:

Post a Comment