MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, November 25, 2017

UNITATE -SECRETUL

Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

                                         UNITATE -SECRETUL
Dumnezeu ne-a făcut unicate în Univers, ne-a pus amprente care nu pot fi confundate. Avem gene diferite și temperamente diferite, altfel ar fi monotonie plictisitoare, sau ne-am înfrunta zilnic. Unitatea o poate face NUMAI Domnul Isus Hristos în dragostea rastignita petru noi, prin DUHUL SFANT 
EVANGHELIA DUPA IOAN CAPITOLUL 17 
22. Eu le-am dat slava pe care Mi-ai dat-o Tu, pentru ca ei sa fie una, cum si Noi suntem una –
23. Eu in ei, si Tu in Mine – pentru ca ei sa fie in chip desavarsit una, ca sa cunoasca lumea ca Tu M-ai trimis si ca i-ai iubit cum M-ai iubit pe Mine.

No comments:

Post a Comment