MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, May 8, 2010

MULTUMESC MAMA






Multumesc ...mama
Multumesc pentru zambet mama,
Intotdeauna spune mult , incalzeste , cheama,
Trimite valuri de liniste, de siguranta
Si esti pentru mine prima rea importanta,
Simt cum impreune cu glasul tau cladesc
Adapostul meu sufletesc...
Pentru zambet , mama, multumesc.
Multumesc pentru mainele tale
Ce ma cuprind pentru sarutare...
Pe ele am crescut de-am ajuns mare,
Le-am cunoscut la primii pasi de incercare
Si-acum mai simt cum fruntea netezesc
Sicum obrajii reci mi-i incalzesc...
Pentru mainile tale , mama, multumesc.
Multumesc pentru ochii tai ca doua lumini de stea:
Ce grija si lacrimi se poate admira...
Ma insotesc peste tot si in toate
Deschizand orizontlui meu seninatate,
Ma asteapta , ma cheama , ma doresc
Si nu pot sa-i uit caci ii iubesc.
Pentru ochii tai mama multumesc.
Multumesc pentru inima ta buna si mare
In adancul careai am gasit intotdeauna iertare
Mereu cate un dar ai scos din ea,
Prezenta totdeauna dragostea,
Nu obosesti sa dai, nu preget sa primesc,
Si prin aceasta dragoste eu cresc...
Pentru inima ta buna, multumesc.
Caut un dar pentru tine, mama
De care sa-ti amintesti mereu, mereu...
Poate un desen cu chipul tau
Pe care il voi pune in rama
Poate o poveste sau o poezie,
Poate o fapta sau o bucurie,
Poate un cantec sau o scrisoare,
Poate o binecuvantare,
Ca multumire pentru iubirea ta cea mare.
Multumesc pentru mama mea , Doamne,
Pentru chemarea ei de inger pazitor..
Ai desfacut mainile Tale pline de daruri
Si harul s-a facut in inima ei dor
Si dorul ei in mine il gasesc
De-a fi primit de Tatal meu ceresc,
Pentru mama mea, Doamne,
Multumesc!

No comments:

Post a Comment