MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, March 27, 2010

EU TE-AM IUBIT INTAI-POEZIE


Eu te-am iubit intai


1) Eu te-am iubit inainte ca tu sa fi existat
Si drept dovada,ca jertfa pentru tin' M-am dat
Am asteptat ca sa te nasti si asa sa Ma cunosti
Iar ca protectie Ti-am dat cerestile osti.

2) Eu te-am iubit inainte ca tu sa ma fi cunoscut,
Ti-am dovedit aceasta prin tot ce am facut
In rasaritul dulce din dimineti senine
Si-n asfintitu-n care,tu imi spuneai:,,-ramai straine``.


3) Eu te-am iubit inainte ca tu sa fi meritat
Si-am dovedit aceasta cand la moarte in locul tau
M-am dat.
Cand pentru tine am baut pana la fund paharul
Si-n locul tau,eu am gustat durerea si amarul.

4) Eu te-am iubit inainte ca tu sa ma iubesti
Si-am dovedit aceasta in fapte,nu povesti.
Ti-am declarat ca te iubesc din inima, mereu
Si o sa fiu cu tine cand drumu-ti va fi greu.

5) Eu te-am iubit inainte ca tu sa te intorci
Si-am dovedit aceasta,cand venit-ai de la porci.
Nu m-am uitat la zdrente sau la traista-ti goala
Ti-am aratat iubirea...Iubirea ce nu-nsala.

6) Eu te-am iubit inainte ca tu sa fii curat
Si-am dovedit aceasta,cand pregatitu-ti-am palat
Cand jertfa am depus sa poti a te spala
Cand poarta am deschis-o sa poti in cer intra.

Eu te-am iubit inainte !...

7) ...De-atata vreme m-ai iubit o Doamne
Si ce pacat ca au trecut atatea toamne,
Pana am ajuns iubirea sa-Ti patrund
Si hotarat-am , Doamne,sa-Ti raspund.

8) Dar vreau sa stii ca Te iubesc ,Stapane
Nu doar pentru apa,haine si zilnica paine,
Ci pentru iubirea-Ti mare,curata,nesecata
Ce revarsat-ai Doamne,in viata mea patata.

9) Te iubesc,o,Doamne ca-n'tai Tu m-ai iubit.
Ca-n zilele de incercare,Tu nu m-ai parasit
Si nu ai renuntat la cautare dupa mine
Cand eu umblam ratacitor pe cai straine.

10) Eu te iubesc,tarziu...dar Te iubesc,Stapane
Si vreau ca pe altaru-ti sacru sa ma jertfesc pe
Mine
Ca astfel sa ma darui Tie pe deplin...
Sa te iubesc de-a pururi,acum si-n veci amin.


AMIN

http://www.versuricrestine.ro/poezii-crestine/1112/Eu-te-am-iubit-intai.html

No comments:

Post a Comment