MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, January 3, 2010

CE DOR FRUMOS,CE RAI NE LEAGA

Ce DOR frumos, ce RAI ne leagă!


http://www.youtube.com/watch?v=Yw5Yiy9w74w&feature=player_embedded

CE DOR FRUMOS!...

Ce DOR frumos, ce RAI ne leagă,
Eu cânt cu lacrimi, Tu le-alini.
De dragul Tău mi-e viaţa dragă,
Că-n ea Te văd şi-n flori şi-n spini.

În crinii albi Ţi-e sărutarea
Şi-n maci văd sânge pe Calvar;
De dragul Tău mi-e dragă valea
Şi Cerul fără de hotar.

În bulgări reci Te văd cum semeni
Şi-n spini văd paşii-nsângeraţi;
De dragul tău iubesc pe oameni,
Azi sunt străini, mâini poate fraţi.

Când turme trec purtându-şi dorul
Şi spune-un fluier ,,Sunt cu voi!
De dragul Tău iubesc păstorul
Ce-şi pune viaţa pentru oi.

În cei aleşi Îţi văd iubirea
Când vin cântându-ţi psalmi în văi,
De dragul Tău le sorb privirea,
pe-obrajii lor sărut pe-ai Tăi.

Şi cât mi-e dat să nu-Ţi văd faţa,
Dorit de ceruri ca un mag,
De dragul Tău mi-e dragă viaţa
Şi moartea nu-i decât un prag.

Costache Ioanid

Melodia acestor versuri îi potenţează mesajul la maximum...Înclin să cred că aceste versuri au venit direct din Cer cu tot cu melodie...Cineva a avut harul să le descopere...atât versurile cât şi melodia...
Ascultă şi lasă-ţi sufletul purtat pe aripi de doină, de dor...iar lacrima timidă din geană las-o să să-ţi simtă obrazul vibrând...şi, de te vei ruga, spune-i Lui Dumnezeu şi ceva de mine...
Publicat de Mariana la 07:59 0 comentarii

http://psalmdedor.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment