MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, September 13, 2009

O POEZIE ,UN INDEMN

O POEZIE FOARTE POTRIVITA PENTRU
ACESTE VREMURI ,UN INDEMN FOARTE SERIOS PENTRU SCRIITORI BLOGURILOR MAI ALES CA VOM DA SOCOTEALA PENTRU ORICE CUVANT ...:

Imi ascut Cuvantul cum se-ascute-o spada
si-l pastrez in teaca dragostei ascuns
gata pentru lupta, nu pentru parada
gata sa despice, gata de strapuns.

Imi pazesc Cuvantul: innoite ganduri,
arsenalul mintii ordonat mi-l tin,
rafturi de cuvinte, de idei in randuri,
gata de alarma luptelor ce vin.

Curatesc tot lutul vorbelor desarte
slefuiesc rugina felului viclean
scutur tot limbajul meu de fapte moarte
sa ramana limba Noului Canaan.

De-orisicare data cand lovesc vazduhul
cu-ascutisul spadei sa despart deplin
in acel ce-asculta , sufletul si duhul
paiele si graul, mierea de venin.

Limpezesc cuvantul, cum imi spal paharul
mai intai launtrul sa-l pastrez curat,
gata sa primeasca, nou si proaspat Harul
spre a fi spre altii iarasi revarsat!

http://vesteabuna.wordpress.com/

, , , ,

No comments:

Post a Comment