MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, January 23, 2011

FERESTRE DESCHISE- MEDITATII DE T.AUSTIN SPARKS

From :Ferestre Deschise
Subject:23 ianuarie
La ce pot nădăjdui cel mai mult este ca cele spuse aici, să se deschidă asemenea unor ferestre și uitându-vă prin ele să vedeți un singur lucru – cât de superior este Isus Cristos față de orice altceva!”

T. Austin-Sparks

Ferestre deschise

Extrase din scrierile lui T. Austin-Sparks

Şi mortul a ieşit cu mâinile şi picioarele legate cu fâşii de pânză, şi cu faţa înfăşurată cu un ştergar. Isus le-a zis: "Dezlegaţi-l, şi lăsaţi-l să meargă.(Ioan 11:44)

Am spus de mai multe ori că aici, noi ne aflăm în prezența lui Dumnezeu, arătat în trup prin persoana lui Isus Cristos, Fiul Său; și fiind în prezența Lui, suntem conștienți de gândul lui Dumnezeu cu privire la om. Ce spune Isus reprezintă expresia gândului lui Dumnezeu cu privire la om. Cred că ați înțeles că ce stă scris în Evanghelia după Ioan este mai mult decât o istorisire pământească sau o colecție de maxime și de fapte ale lui Isus Cristos. În fiecare vorbă și faptă, în fiecare aspect al istorisirii se face cunoscut, într-un fel sau altul, un adevăr veșnic și de neînțeles, deoarece vine din Dumnezeu. Dumnezeu este de neînțeles, misterios, de nepătruns, profund, depășește cu mult înțelegerea noastră. El are o adâncime și o plinătate care nu pot fi niciodată, niciodată epuizate, fie în timp sau în veșnicie; și orice emană din Dumnezeu în vorbă sau faptă poartă această semnificație. Acesta nu este doar un limbaj omenesc. Acestea nu sunt doar faptele și vorbele unui om. Fiecare cuvânt cuprinde adâncimea profundă a lui Dumnezeu, iar acest capitol care este marcat drept capitolul 11 pentru comoditatea noastră, este un exemplu minunat a ceea ce tocmai am spus. Fiecare parte a lui depășește cu mult vorbele și faptele consemnate. Este atât de cuprinzător, atât de vast, atât de adânc și plin de semnificație! Am citit Evanghelia după Ioan și desigur, acest capitol, din care am vorbit de nenumărate ori timp de peste șaizeci de ani, dar încă mă simt în prezența acelei vastități care mă depășește. Nu vă spun un lucru pe care l-am mai spus. Toată Evanghelia divulgă continuu ceva din ceea ce noi nu am văzut, nu am înțeles încă. Aceasta nu înseamnă că până acum nu ați înțeles niciodată ce urmează să vă spun cu această ocazie, ci ceea ce vreau să spun este că aici avem de-a face cu o plinătate care, oricât de mult am fi văzut până acum și oricum am fi înțeles lucrurile până acum, rămâne încă foarte mult de văzut, Dumnezeu are încă multe de spus prin cuvintele acestui capitol!

Întotdeauna ne luptăm cu limitările noastre atât pentru a înțelege, cât și pentru a pune în practică ce înțelegem, și cu siguranță pentru a exprima cele spuse aici. Unii dintre noi sunt foarte slabi în această slujbă și noi știm acest lucru. Un nepoțel de-al meu a auzit că plecam în America și a întrebat-o pe mama lui: ”Pentru ce merge bunicul în America?” Ea i-a spus: ”Ei bine, ca să predice!” El a răspuns: ”Să predice? El nu prea e bun la așa ceva, nu-i așa?” Și bunicul lui este întru totul de acord! Așadar, acum știți la ce să vă așteptați! Așa ne simțim cu toții atunci când ajungem în prezența dimensiunii divine a cuvintelor lui Dumnezeu! Cred că vă dați seama cu toți de vastitatea acestui capitol, dar nădăjduiesc că vom vedea încă ceva mai mult, deși în nici un caz nu vom cunoaște plinătatea care se află pe pagina pe care tocmai am citit-o și în special plinătatea versetului 44!

Din: ”Dezlegați-l și lăsați-l să meargă!”

Ferestre deschise” este trimis zilnic, cuprinzând mesaje luate de pe site-ul Austin-Sparks.Net. Vă încurajăm să trimiteți mai departe acest email, să-l tipăriți și să-l împărtășiți cu alții. Respectând dorința lui T. Austin-Sparks ca ceea ce a fost primit gratuit să fie distribuit gratuit, mesajele lui nu dețin copyright. De aceea, dacă alegeți să le împărtășiți cu alții, vă rugăm să respectați dorința lui și să le oferiți – nemodificate, fără plată și fără copyright.

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați: www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați: http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

No comments:

Post a Comment