MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, January 8, 2011

FERESTRE DESCHISE-2011-6-7 IANUARIE MEDITATII DE T. Austin-Sparks

FERESTRE DESCHISE

From: Ferestre Deschise

Subject: 6 Ianuarie
Te sfătuiesc să cumperi de la Mine...” ”Fii plin de râvnă... pocăiește-te...”

Aici nu este vorba de cumpărarea mântuirii – care se face ”fără bani și fără plată” - ci este vorba de ”râvna” care respinge mediocritatea, automulțumirea și starea de căldicel printr-o căutare arzătoare a scopului pentru care am fost mântuiți. O înțelegere falsă a unui astfel de lucru măreț, ca și mântuirea, ne poate conduce la o pierdere nemăsurată. A face din mântuirea inițială un scop în sine și a ne bizui pe faptul că ea reprezintă totul, aceasta este o înțelegere greșită. Cea mai bună expunere a acestei provocări și povețe se găsește în cuvintele lui Pavel din Filipeni, în care el ne arată cum să ”cumpărăm... aur și haine albe... și alifie pentru ochi”. Acestea sunt cuvintele unui om cu adevărat mântuit, unul care avea deplina siguranță a mântuirii.

Dar lucrurile, care pentru mine erau câştiguri, le-am socotit ca o pierdere, din pricina lui Cristos. Ba încă, şi acum privesc toate aceste lucruri ca o pierdere, faţă de excelența cunoaşterii lui Cristos Isus, Domnul meu; pentru care am pierdut toate şi le socotesc ca un gunoi, ca să câştig pe Cristos... Nu că am şi câştigat premiul, sau că am şi ajuns desăvârşit; dar alerg înainte, căutând să-l apuc, întrucât şi eu am fost apucat de Cristos Isus.” (Filipeni 3:7,8,12). Iată cum definește Domnul un ”Biruitor”. (va continua)

Din: Amin

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați:www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați: http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

From: Ferestre Deschise

Subject: 7 Ianuarie

Îi voi da să şadă cu Mine pe scaunul Meu de domnie. (Apocalipsa 3:21).

Domnul înviat a arătat acest lucru, subliniind ce cred oamenii a fi important și plin de succes în cadrul bisericii, fiind posibil ca El să rămână cu totul afară; iar apoi El dezvăluie ”chemarea înaltă”; ”premiul”; obiectul ”apucării”: ”Cu Mine pe scaunul Meu de domnie”. O unire guvernamentală cu Cristos în veacurile care vor veni! Nu doar cetățeni ai cerului; cu siguranță, nici măcar unul din cei căruia îi scrisese Pavel, din rândul corintenilor, ca fiind ”mântuit, dar ca prin foc”, iar restul a pierdut; ci suntem chemați la cel mai înalt loc pe care Cerul îl oferă credincioșilor - ”pe scaunul Meu de domnie”. Pentru aceasta, poate fi nevoie de ”mustrare” și ”pedeapsă”. Cei care vor ajunge la această desăvârșire vor fi oameni disciplinați, curățiți.

Putem vedea contrastul izbitor între creștini și putem auzi ce spune Domnul: ”Nu fiți mulțumiți cu nimic mai puțin decât cu starea la care v-am chemat, cu ce am făcut Eu posibil pentru voi. Fiți oameni ce aparțin ”Aminului” - oameni desăvârșiți, integri și consacrați.”

Alternativele sunt foarte clare: ”Te voi vărsa din gura Mea” sau ”Vei sta... pe scaunul Meu de domnie”. ”Cel care are urechi, să audă ce spune Duhul...”

Din: Amin

”Ferestre deschise” este trimis zilnic, cuprinzând mesaje luate de pe site-ul Austin-Sparks.Net. Vă încurajăm să trimiteți mai departe acest email, să-l tipăriți și să-l împărtășiți cu alții. Respectând dorința lui T. Austin-Sparks ca ceea ce a fost primit gratuit să fie distribuit gratuit, mesajele lui nu dețin copyright. De aceea, dacă alegeți să le împărtășiți cu alții, vă rugăm să respectați dorința lui și să le oferiți – nemodificate, fără plată și fără copyright.

Pentru citirea tuturor mesajelor Ferestre deschise accesați:www.ferestredeschise.wordpress.com

Pentru mai multe scrieri în limba română accesați: http://www.austin-sparks.net/romana/index.html

No comments:

Post a Comment