MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, April 16, 2011

TE-AM CUNOSCUT-poezie

Te-am cunoscut Isuse,
Pe cruce, la Calvar,
Când Tu, din înălţimi
Turnai belşug de har.

Ţi-am cunoscut iubirea
Când Tu urcai încet,
Pe dealul Căpăţânii
Ca Miel umil şi drept.

Ţi-am cunoscut privirea
Când colo, sus pe cruce
Şopteai spre cer o rugă
La Tatăl a se duce.

Ţi-am cunoscut suspinul
Când peste-obrajii Tăi,
Mănunchiuri mari de lacrimi
Cădeau din ochii Tăi.

Ţi-am cunoscut iertarea
Când pentru-a noastră vină,
Batjocuri şi ruşine
Venit-au peste Tine.

Ţi-am cunoscut tot HARUL
Şi am pătruns în el,
Ca noi prin Tine Doamne
Să biruim la fel.

***

Sunt în aşteptare
Să Te cunosc deplin …
Şi-n slava Ta măreaţă
Să-ţi multumesc. Amin!

Publicat de Simona Vaipan

Un răspuns la “Te-am cunoscut …”

  1. 1. Mitica Radulescu a spus:

    Slavit sa fie Domnul!
    Multumesc pentru poezia-rugaciune.

    “Sunt în aşteptare
    Să Te cunosc deplin …
    Şi-n slava Ta măreaţă
    Să-ţi multumesc. Amin!”

    Dincolo de aceasta stare de asteptare

    descrisa, cuvintele sunt de prisos!
    Slavit sa fie Domnul si se umbreasca

    cu Milele Sale, acum si-n Veac

1 comment: