MARANATA !!!

MARANATA !!!

Monday, December 27, 2010

IZVOARE IN DESERT 366 lecturi devotionale zilnice

IZVOARE IN DESERT

366 lecturi devotionale

zilnice

28 Decembrie

Bucuraţi-vă totdeauna în Domnul! Iarăşi zic: Bucuraţi-vă!

(Filipeni 4:4)

Cântă un cântecel al încrederii,

O, inima mea!

Cântă-l doar pentru că trebuie,

Aşa cum frunzele înmuguresc;

Aşa cum florile îşi croiesc drum prin ţărână;

Cântă, inima mea, pentru că trebuie.

Nu aştepta o mulţime nerăbdătoare –

Păsări peste păsări;

Este cântecul solitar

Cel care se aude.

Orice glas va începe să cânte în zori,

Dar tu fii o privighetoare, inima mea!

Cântă peste zăpada iernii,

Străpunge norii;

Cântă când se lasă ceaţa –

Cântă clar şi tare;

Dar cântă cel mai frumos în întuneric;

Şi Cel ce nu doarme va auzi.

Şi când El te va auzi cântând, Se va pleca spre tine cu un zâmbet pe faţa Lui binevoitoare. Şi în timp ce va asculta plin de bucurie, va spune: „Cântă, copilul Meu drag. Eu te aud şi vin să te scap. Voi căra în locul tău acea povară. Aşa că sprijină-te tare de Mine, şi drumul acesta va fi din ce în ce mai neted“.

L.B. COWMAN

EDITATE DE JAMES REIMANN

T R A D U C E R E A

ANA SI DANIELA DOMAINSCH I

No comments:

Post a Comment