MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, November 14, 2009

ZIUA DOMNULUI

Ziua Domnului

O Doamne Domnul meu,

Aceasta este ziua ta,

Ritualul ceresc de odihna,

Usa deschisa de inchinare,

Dovada invierii lui Isus,

Pecetea Sabatului care are sa vina,

Ziua cand sfintii razboinici si triumfatori

se unesc intr-o cantare nesfarsita.

Te binecuvantez pentru pentru tronul de har,

caci aici domneste privilegiul fara plata;

caci intrarea este deschisa prin sangele lui Isus;

caci perdeaua este rupta si pot intra in Locul Preasfant

si sa Te aflu gata sa asculti,

asteptand sa arati indurare,

invitandu-ma sa-mi vars amarul,

incurajandu-mi nazuintele,

fagaduind sa-mi dai mai mult decat pot cere sau gandi.

Desi chiar daca Te binecuvintez, rusinea si confuzia imi sunt partea,

Imi amintesc rea-folosinta lucrurilor sfinte,

inchinarea mea ireverenta,

Lipsa mea josnica de multumire,

Inchinarea mea rece si obtuza.

Stropeste Sabaturile trecute cu sangele curatitor al lui Isus,

si fie ca ziua de azi sa marturiseasca o adanca schimbare in mine.

Da-mi din plin binecuvantarile pe care Ziua Domnului e menita sa le ofere;

Fie ca inima mea sa fie cu totul impotrivita gandurilor si peocuparilor lumesti;

Inunda-mi mintea cu pacea care intrece orice pricepere;

fie ca meditatia mea sa fie dulce,

inchinarea mea plina de viata, libertate si bucurie,

bautura mea izvorul care curge din tronul Tau,

hrana mea Cuvantul Tau pretios,

apararea mea scutul credintei,

si inima mea mai legata de Isus.

http://puritani.wordpress.com/

Texte puritane

Just another WordPress.com weblog

No comments:

Post a Comment