MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, August 22, 2009

ZIUA 1 DIN 30 DE ZILE RUGACIUNE PENTRU MUSULMANI

Ziua 1 – 22 August 2009 (30 Zile de Rugaciune pentru Musulmani)



ziua1

Atitudinea noastra fata de musulmani

Necredinta, Credinta si Dragoste

Pasaje de meditat si de proclamat in rugaciune: Matei 19:26, Ieremia 32:27, Romani 12:1-2

Deseori se spune ca musulmanii sunt greu de atins cu Evanghelia. Din motive religioase, culturale si spirituale acest lucru e de multe ori adevarat. Biblia ne invata ca nimic nu este imposibil pentru Dumnezeu (Matei 19.26). Sunt eu deacord cu Dumnezeu ca nimic nu este prea greu pentru El?

ziua1aCredinta e importanta, dar ii iubesc eu pe Musulmani cu adevarat? Care e cea mai profunda reactie pe care o am atunci cand ii intalnesc, sau cand ii vad la televizor? Cum as reactiona daca un om imbracat in haine traditionale islamice ar veni la mine la biserica? Cum as reactiona daca un nou credincios dintr-un mediu Musulman ar vrea sa se casatoreasca cu cineva din familia mea? As fi gata sa donez o mie de dolari ca cineva sa mearga si sa proclame Evanghelia printre Musulmani? As fi gata sa stau alaturi de un Musulman la masa intr-un restaurant foarte aglomerat? I-am criticat eu fara sa ii cunosc? Imi este frica de Musulmani? Este atitudinea mea generala una de neincredere? Sunt eu gata sa fac ceea ce zice Isus: “Sa iubesti pe aproapele tau ca pe tine insuti”? Este aceasta dorinta mea, sau scopul meu?

Fii sincer cu Dumnezeu. Roaga-te asa cum te calauzeste El. (Foloseste pasajele date mai sus.) Daca ti se pare potrivit, roaga-te pentru tine si /sau pentru alti credinciosi din intreaga lume, care s-ar putea sa se lupte si ei cu aceleasi atitudini, idei si actiuni fata de Musulmani.

Marturia unui credincios si niste intrebari importante despre Islam si Musulmani

Cuvantul “Islam” inseamna supunere fata de Dumnezeu, si un Musulman este acela care asculta si implineste practicile si legea Islamice. Musulmani zic ca: Islamul isi are originile in Adam. De la Avraam, Moise, David, Ioan chiar si Isus, toti au invatat si au practicat doar forme diferite ale Islamului.

Autorul urmatorului paragraf iubeste musulmani foarte mult.

“Vreau ca tu sa stii ca am supravietuit la doua atentate creat de musulmani extremisti si indreptate asupra mea. Unul in 1986 pentru ca eram un Vestic si al doilea pentru ca il marturiseam pe Isus Hristos, in 1989. Am primit nenumarate amenintari cu moartea din partea musulmanilor extremisti! Am fost arestat, am avut casa perchezitionata si Bibliile mele confiscate. Politia m-a interogat legat de credinta si marturisirea mea. Am prieteni apropiati ce au fost torturati. Cred ca pot sa zic cu onestitate ca mi-am castigat dreptul de a zice ca nu sunt naiv in ce priveste musulmani extremisti. Dar vreau sa te intreb: Ce zice credinta noastra crestina despre atitudinea pe care ar trebui sa o avem legat de Islam si Musulmani in zilele noastre?

Iosif, autorul paragrafului anterior, a pus si alte intrebari: Ce imagine le vine in minte majoritatii crestinilor atunci cand se gandesc la Musulmani? Turnurile gemene? Osama Bin Laden? Suntem noi chemati sa aparam “Civilizatia crestina” sau suntem noi gata sa ne dam viata din dragoste pentru musulmani, impartasind cu ei Vestea cea Buna despre Isus? Suntem noi mai interesati in a ne conserva pe noi insine sau in a ne darui pentru Evanghelie? Iosif credea ca credinta crestina insemna in principal sa fii un ucenic al lui Isus Hristos chiar daca asta implica un pret mare. Ce credem noi? (Verifica si : 1 Petru 3:15, Marcu 8:34-35, Matei 5:39 and 44).

In cuvintele lui Floyd McClung este un mod datator de viata prin care te poti relationa fata de Islam si musulmani.

Rugaciune Radicala – Roaga-te cu dragoste si credinta pentru ca Muslumani sa expermenteze mila si harlul Lui Dumnezeu.

Credinta Perseverenta – Crede ca Dumnezeu sa ridice lucratori dedicati si pregatiti care sa duca mesajul lui Dumnezeu Musulmanilor si sa stabileasca noi grupuri de credinciosi.

Sacrificiu Extrem - militarea pentru musulmani are cele mai bune raspunsuri la dragostea care se sacrifica si o acceptare a suferintei si pana si a mortii pentru a-L face cunoscut pe Isus.

Asa ca in loc sa reactionam prin frica sau prin a tine distanta fata de musulmani, McClung crede ca ar trebui sa raspundem intr-un spirit opus si o atitudine plina de dragostea lui Isus. “Cele 30 de Zile” impartaseste aceste credinte.

StiriCrestine.ro va publica zilnic in aceste 30 zile motivatia de rugaciune pentru musulmani. Alatura-te si tu acestui proiect prin rugaciune. In engleza pe site-ulinternational www.30-days.net gasiti mai multe despre acesta.

http://stiricrestine।ro/

No comments:

Post a Comment