MARANATA !!!

MARANATA !!!

Friday, August 7, 2009

EU SUNT...



Intre Genesa si Apocalipsa sunt cuprinse doar cuvintele Singurului si Maretului EU SUNT! Meditand la ceea ce EL este Il vei cunoaste mai mult si vei vedea frumusetea Lui...
Iti doresc din inima sa te saturi de ADEVARATUL EU SUNT: HRISTOS...
Mai jos sunt redate doar cateva din cuvintele Lui cuprinse in Genesa si Apocalipsa. Il poti cauta si in celelate carti si Il vei gasit tot cu acest Nume Minunat EU SUNT!
Eu sunt scutul tău, şi răsplata ta cea foarte mare. Genesa 15:1
Eu sunt Dumnezeul Cel atotputernic. Umblă înaintea Mea, şi fii fără prihană. Genesa 17:1
Eu sunt Dumnezeul tatălui tău Avraam; nu te teme, căci Eu sunt cu tine; te voi binecuvînta, şi îţi voi înmulţi sămînţa, din pricina robului Meu Avraam. Genesa 26:24
Eu sunt Domnul, Dumnezeul tatălui tău Avraam, şi Dumnezeul lui Isaac. Pămîntul pe care eşti culcat, ţi-l voi da ţie şi seminţei tale. Genesa 28:13
Eu sunt Dumnezeul din Betel, unde ai uns un stîlp de aducere aminte, unde Mi-ai făcut o juruinţă. Acum, scoală-te, ieşi din ţara aceasta, şi întoarce-te în ţara ta de naştere. Genesa 31:13
Eu sunt Dumnezeul Cel Atotputernic. Genesa 35:11
Eu sunt Dumnezeu, Dumnezeul tatălui tău. Nu te teme să te pogori în Egipt, căci acolo te voi face să ajungi un neam mare. Genesa 46:3
Eu sunt Alfa şi Omega, Începutul şi Sfîrşitul, zice Domnul Dumnezeu, Cel ce este, Cel ce era şi Cel ce vine, Cel Atotputernic. Apocalipsa 1:8
Eu sunt Alfa şi Omega, Cel dintîi şi Cel de pe urmă. Apocalipsa 1:11
El Şi-a pus mîna dreaptă peste mine, şi a zis: Nu te teme! Eu sunt Cel dintîi şi Cel de pe urmă, Cel viu. Am fost mort, şi iată că sînt viu în vecii vecilor. Eu ţin cheile morţii şi ale Locuinţei morţilor.
Şi toate Bisericile vor cunoaşte că Eu sunt Cel ce cercetez rărunchii şi inima: şi voi răsplăti fiecăruia din voi după faptele lui. Apocalipsa 2:23
Eu sunt Alfa şi Omega, Începutul şi Sfîrşitul. Celui ce îi este sete, îi voi da să bea fără plată din izvorul apei vieţii. Apocalipsa 21:6
Eu sunt Alfa şi Omega, Cel dintîi şi Cel de pe urmă, Începutul şi Sfîrşitul. Apocalipsa 22:13
Eu, Isus, am trimes pe îngerul Meu să vă adeverească aceste lucruri pentru Biserici. Eu sunt Rădăcina şi Sămînţa lui David, Luceafărul strălucitor de dimineaţă. Apocalipsa 22:16

No comments:

Post a Comment