MARANATA !!!

MARANATA !!!

Monday, May 23, 2011

EVANGHELIA DUPA IOAN CAPITOLUL 10:1-16,27-30


Mioritic...


Mioritic...

Ioan 10

1. Adevarat, adevarat va spun ca cine nu intra pe usa in staulul oilor, ci sare pe alta parte, este un hot si un talhar.

2. Dar cine intra pe usa este pastorul oilor.

3. Portarul ii deschide, si oile aud glasul lui; el isi cheama oile pe nume, si le scoate afara din staul.

4. Dupa ce si-a scos toate oile, merge inaintea lor; si oile merg dupa el, pentru ca ii cunosc glasul.

5. Nu merg deloc dupa un strain; ci fug de el, pentru ca nu cunosc glasul strainilor."

6. Isus le-a spus aceasta pilda, dar ei n-au inteles despre ce le vorbea.

7. Isus le-a mai zis: "Adevarat, adevarat va spun ca Eu sunt Usa oilor.

8. Toti cei ce au venit inainte de Mine sunt hoti si talhari; dar oile n-au ascultat de ei.

9. Eu sunt Usa. Daca intra cineva prin Mine, va fi mantuit; va intra si va iesi si va gasi pasune.

10. Hotul nu vine decat sa fure, sa injunghie si sa prapadeasca. Eu am venit ca oile sa aiba viata, si s-o aiba din belsug.

11. Eu sunt Pastorul cel bun. Pastorul cel bun Isi da viata pentru oi.

12. Dar cel platit, care nu este pastor si ale carui oi nu sunt ale lui, cand vede lupul venind, lasa oile si fuge; si lupul le rapeste si le imprastie.

13. Cel platit fuge, pentru ca este platit si nu-i pasa de oi.

14. Eu sunt Pastorul cel bun. Eu Imi cunosc oile Mele, si ele Ma cunosc pe Mine,

15. asa cum Ma cunoaste pe Mine Tatal si cum cunosc Eu pe Tatal; si Eu Imi dau viata pentru oile Mele.

16. Mai am si alte oi, care nu sunt din staulul acesta; si pe acelea trebuie sa le aduc. Ele vor asculta de glasul Meu, si va fi o turma si un Pastor.27. Oile Mele asculta glasul Meu; Eu le cunosc, si ele vin dupa Mine.

28. Eu le dau viata vesnica, in veac nu vor pieri, si nimeni

nu le va smulge din mana Mea.

29. Tatal Meu, care Mi le-a dat, este mai mare decat toti;

si nimeni nu le poate smulge din mana Tatalui Meu.

30. Eu si Tatal una suntem."Green

No comments:

Post a Comment