MARANATA !!!

MARANATA !!!

Thursday, April 8, 2010

AURORA POEZIE de Tatiana Topciu

AURORA

Acum, fireşte, nu putem vedea lumina soarelui
care străluceşte în dosul norilor,
dar va trece un vânt şi-l va curaţi;
de la miazănoapte ne vine aurora..."
(Iov 37: 21-22)

Când negri nori umbresc pământul,
eu ştiu că sus luceşte-un soare
şi-acolo mă îndrept cu gândul,
deasupra umbrei trecătoare.

Îmi scald făptura în lumină,
mă încălzeşte părtăşia,
N-aş mai veni în jos, spre tină,
dar vin să vă aduc solia:

Credinţa mea e-o-ncredinţare
asupra celor nevăzute,
cu ochii aţintiţi nu-n zare,
ci-n cele ce-s făgăduite,

în Cel ce-a scos din gol pământul,
din gol şi din nimic fiinţa,
în Cel ce mi-a deschis Cuvântul
şi a rostit făgăduinţa,

eu cred în Dumnezeu, Cel Care
pe nume cheamă nevăzutul

şi formă-i dă, nepieritoare,
însufleţind cu viaţă lutul,

în Cel ce e Iubire vie,
şi cu-ndurare-l înconjoară
pe omul destinat să fie
nepreţuita Lui comoară.

Credinţa mea nu se-ndoieşte
de-aceea spun eu tuturora
că neagra noapte plăsmuieşte
strălucitoare, Aurora.


POEZII

Eterna Primăvară

Tatiana Topciu

Partea a doua: Pe Prag de Infinit

No comments:

Post a Comment