MARANATA !!!

MARANATA !!!

Saturday, March 27, 2010

DRUMUL SUFERINTELOR

Drumul suferinţelor

http://www.youtube.com/watch?v=lxiaYF6olUE&feature=related


Piesa, "Drumul suferinţelor" face parte din albumul intitulat, " Slavă şi taină ", avându-i ca interpreţi pe Lucian si Adelina Susanu. "Inspre drumul de durere Stau privind ades si eu Isus sub CRUCE

Înspre drumul de durere,
Îngerii privesc de sus
Un Om sub crucea grea la moarte dus.
Trupul Său însângerat
Păşeşte slab spre locul condamnat.


Fruntea-I sfântă e rănită
Sub cununa cea de spini,
În privire poartă veşnice lumini
Neiubit şi lepădat, pe drumul greu,
Al slavei Împărat.

Iată Omul ce-n durere
Suie drumul crucii greu,
Vina lumii El o poartă spre calvar.
Zdrobit şi întristat,
Sub vina mea, sub vina ta ...
Iată, drumul de durere-i pe sfârşit
În asfinţit.

Înspre drumul de durere
Stau privind ades şi eu.
Isus, sub crucea grea, e-n locul meu.
El a fost crucificat
Şi-n palma Sa iertarea mi-a săpat.


Iată Omul, ce durere ! ...
Fiul Slavei răstignit,
Pentru mine e lovit, e umilit ...
Şi, în sângele vărsat,
Prin jerfa Sa, eu sunt iertat !
Iată, Omul, din iubire, răstignit, ne-a mântuit.


Lovit sub crucea grea,
El poartă vina mea.
Minunat pentru veci, Domnul ne-a salvat !


Ce iubire, ce favoare,
Pentru noi El a murit !
Prinţul păcii, pe o cruce răstignit ...
Niciodată jertfa Sa,
N-o voi uita, n-o voi uita ...
Veşnicia nesfârşită voi cânta, voi cânta !

No comments:

Post a Comment