MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, October 4, 2020

Teo Family - Nu Le Spune De Isus (Official Music Video)



Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Mă iubești tu mai mult decât ceilalți ?
Mă iubești ca un frate ceresc ?
Mă iubești tu ca rob din iubire ?
Eu așa, Eu așa te iubesc! 
Eu așa, Eu așa te iubesc!   

Mă iubești tu mai mult decât ceilalți ?
Mai presus de-orice gând pământesc ?
Mai presus de-orice dragoste-a firii ?
Eu așa, Eu așa te iubesc! 
Eu așa, Eu așa te iubesc! 
 Mă iubești tu când sunt lângă tine ?
Dar și-atunci când te simți părăsit ?
Mă iubești și-ntre flori și-ntre suliți ?
Eu așa, eu așa te-am iubit!  
Eu așa, Eu așa te -am iubit!  
Mă iubești tu mai mult decât ceilalți?
Decât cei ce arar Mă-nsoțesc?
Mă iubești tu privind veșnicia?
Eu așa, Eu așa te iubesc! 
 Eu așa, Eu așa te iubesc! 
Mă iubești tu când sunt lângă tine ?
Dar și-n ceasul amar și umbrit ?
Mă iubești și-ntre flori și-ntre suliți?
  Eu așa, eu așa te-am iubit! :/  
Mă iubești tu când sunt lângă tine ?
Dar și-n ceasul amar și umbrit ?
Mă iubești tu când ceru-i departe ?
   Eu așa, eu așa te-am iubit! :/ 
   Eu așa, eu așa te-am iubit! :/   
 Simți că-n lume străine ți-s toate?

Simți că-n Mine ți-e totu-mplinit? 
Mă iubești tu mai mult ca pe tine? 
Eu așa, Eu așa te-am iubit ......
36.4K subscribers
SUBSCRIBED
© Teo Family (2016) - Official Music Video

In urma cu zeci de ani, un baietel de 7 ani pe nume Mihai Wurmbrand, se juca in apropiere de parintii lui intr-un parc din Bucuresti. La un moment dat, baietelul a vazut pe o banca, un om cu Biblia in mana, iar baietelul a inceput sa-i povesteasca ce stia el despre Dumnezeu, la anii sai. Strainul de pe banca cu numele de Costache Ioanid l-a primit pe Hristos in inima chiar in ceasul acela, devenind ulterior, unul dintre cei mai cunoscuti poeti crestini.
Costache Ioanid a scris si poezia ''MA IUBESTI'' iar astazi dupa zeci de ani ma simt onorat, alaturi de Ionut si George sa pot canta aceste versuri DUMNEZEIESTI care lasa in inimile tuturor aceeasi intrebare ...de mii de ani.

IUBIM PE ISUS?

Performed by: Teofil, Palincas, Ionut Craciun& George Ciurdas
Composer : Costache Ioanid
Muzica : Ioan Panican
Instrumental: Teofil Palincas
Mixing & Mastering by George Ciurdas
Video: Grigo Nimigean, Teofil Palincas & Dragos Timis Cristian
Artistic Paint: Vlad Schlezak

#teofamily #maiubesti #muzicacrestina

No comments:

Post a Comment