MARANATA !!!

MARANATA !!!

Friday, October 2, 2020

Cele mai frumoase cantari crestine 2020 3



Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Cele mai frumoase cantari crestine 2020 3

Sorin si Daniela Piu
Fratii Buble
Daniel Piu

CatreCER Muzica Crestina

Dorim ca toti sa-L cunoasteti si toti sa-L cunoastem pe El si puterea invierii Lui!

Toata slava sa fie data lui Dumnezeu! Daca va plac cantarile si colindele crestine postate, va invitam sa dati un like si daca doriti sa fiti informat cand vor aparea cantari noi, abonati-va la acest canal (Subscribe). Fiti binecuvantati!

Pentru predici si studii Biblice puteti accesa si canalul:


https://www.youtube.com/channel/UCeB3...

Versuri:

1. Când viaţa ta-i senină, şi ceru-nseninat;
Adesea frate dragă, poate c-ai uitat,
Să-I mulţumeşti lui Isus, priveşte-n jurul Tău,
Te-a binecuvântat, şi te-a ferit de rău.

R: Căci zilele se duc cu vremea,
Care se schimbă, tot mereu.
Doar unul singur nu se schimbă,
Şi-acesta este, Dumnezeu!

2. Noi ne schimbăm adesea, când este puţin greu;
Dar izbăvit e-acela, ce stă în Dumnezeu!
Chiar şi atunci când crucea apasă zi de zi,
O zi sortită este când, Domnul va veni!

3. Sfârşit la toate fi-va, statornic să rămâi;
Din toate ce-or rămâne, e dragostea dintâi.
Deci nu lăsa ca vremea să schimbe viaţa ta,
Ci stai bazat pe Domnul, şi El te va salva!

1. Ce bine e cu Domnu-n orice vreme,
Al Său copil iubit tu să te știi,
Pe nume-n zorii zilei să te cheme,
Copilul Său răscumpărat să fii.

R: Nu e alt Nume mai drag în încercare,
Nu e alt Nume mai scump când îți este greu,
Nu e Nume mai aproape-n strâmtorare
Decât Numele cel Mare, Dumnezeu.

2. Ce bine e să știi că niciodată,
El, în necaz, nu te va părăsi,
Ce bine e să ai în cer un Tată
Ce te călăuzește zi de zi.

3. Ce bine-i să trăiești în armonie
Cu Cel ce viață veșnică ți-a dat,
Ce har să ai în cer o-mpărăție
În care Fiul Său e Împărat.

1. „Ce minunat şi ce frumos
Să fii bun credincios”,
Aşa îmi spunea mămica mea,
Din Biblie îmi citea.
Ea se ruga pentru noi toţi,
Despre Isus vorbea;
Din dragostea lui Dumnezeu,
Adeseori cânta.

R: Mama, în cântec, ea îmi povestea,
Despre Isus, despre Golgota.
Cu credinţă mama se ruga,
Şi în rugă ea spunea aşa:
„Binecuvântă, Doamne, copilaşii mei!
Tată bun, plin de milă fii Tu pentru ei!”

B: Îmi aduc şi acum aminte
Ruga mamei către cer,
Ce iubire fără margini
Pentru copilaşii ei.

2. Ce fericire nespusă va fi
Când noi toţi ne vom vedea sus în cer!
Mamă şi tată, soră şi frate,
Vom fi împreună mereu!
Mama se bucura, inima îşi alina,
Mama cânta aşa de frumos;
Cerul o asculta, lacrima îi dispărea,
Ferice să fii bun credincios!

B: Urmăriţi să aveţi credinţa
Mamei din cântecul meu!
Stăruiţi în rugăciune,
Lăudaţi pe Dumnezeu!


1. Trec zilele, trec și anii,
Trec şi anii tinereții.
Ca şi frunzele din pom,
Nu se mai întorc la loc!

R: /: Nu am crezut vreodată
Căci vine-o zi în care
La fel ca frunza de pe pom,
Se va sfârși viața de om. :/

2. Doamne, scurtă-mi pare viața
Acum când-am îmbătrânit!
Iar când eram mic copil,
Nu mă gândeam la nimic.

3. Viața asta-i suferință
Oricât alergi, n-ai odihnă.
Zilele sunt numărate,
Doamne, câte-aș vrea eu face

1. În fața Ta Isuse un bulgăr de pământ eu sunt,
Și totuși uit adesea crezând că sunt mai mult.
Când ruga-mi nalț spre ceruri, răspunsul Tău aștept curând
Uitand cat Te-ia rugat Tu când erai pe pământ.

R1: Cum să mă rog aș vrea să stiu
Și ce să fac ca să mă ierți
Cât să mă rog să știu că nu îmi va lipsi
Nicicând dragostea Ta

2. Ca jertfa pentru mine Te-ai dat și-n cuie-ai suferit
De ce-ai facut-o oare, da stiu că m-ai iubit.
Mă simt dator cu viața când mă gândesc la jertfa Ta
Și totuși eu adesea nu-Ți dau dragostea mea.

R2: Cât să iubesc să pot s-arat
Și eu la fel iubirea Ta?
Cum să iubesc să stiu că nu îmi va lipsi
Nicicând dragostea Ta

3. De-atatea ori în viață m-ai sprijinit m-ai ajutat
Aș vrea și eu pe altii, s-ajut cu ce mi-ai dat
Oricât aș vrea Isuse, departe sunt cu fapta mea
Și-n meritul meu Doamne, nicicând nu te-aș vedea

R3: Cât să ajut, și cât să fac
În lucrul Tău pe-acest pământ?
Cât să ajut prin mine oamenii
Să înțeleagă-al Tău cuvânt?

4. E prea puțin o viață să stau plângând îngenunchiat
Să cred că am plătit eu tot ce Ți-am datorat.
Dar stiu că tu Isuse, nu-mi ceri mai mult decât am eu
De-aceea pot fi sigur că voi fi-n cerul Tau.

R4: Cum să-Ți mulțumesc?
Și nici nu știu ce pret sa dau ca să plătesc
Inima mea Ți-o dau și vreau în ea
Isus pe veci să locuiesti.

1. /: Ce frumos va fi în Ceruri,
Când durerea se va termina
Și vom sta cu Tin' la masă,
Veșnic ne vom bucura! : /

R: /: Dar, pân' atunci, bucurați-vă și în necaz!
Chiar de curg lacrimi pe obraz,
Eu sunt cu voi în orice ceas! : /

2. /: Ce frumos va fi Acolo,
Când necazul se va termina
Și, la pieptul Tău, Isuse,
Ne vei șterge lacrima! /:

3. /: Nu mai este mult, deci rabdă,
Vin ca să te iau Acasă!
După tine voi veni,
Mult nu voi mai zăbovi! : /

No comments:

Post a Comment