MARANATA !!!

MARANATA !!!

Friday, August 21, 2020

Introducere în numerologia biblică (2)



Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Introducere în numerologia biblică (2)

D.B. Am scris în „Biblia cu explicații“ ceva despre „numerologia biblică“ și mulți m-au rugat să scriu mai mult. Am spus că este complicat. Au insistat. Vă propun aceste două studii etimologice pentru a ilustra reținerile mele în acest domeniu. Succes!
Sfatul meu este să o luați ușor, câte o înghițitură și să mestecați pe îndelete. Păstrați adresa acestor studii și reveniți din când în când, pe măsură ce puteți merge mai departe.

Vă ofer o piesă în trei acte:
În prima parte, Chuck Missler, pe care l-am avut mulți ani lângă noi în Los Angeles, vă familiarizează cu ideea că Biblia conține mesaje suprapuse și ne invită să descoperim Evanghelia Noului Testament într-o genealogie din Geneza 5.
În partea a doua, John Nuyten din Australia ne invită în stratul numerologiei biblice folosind „cifrul spiritual al cifrelor“.
În cea de a treia parte, Amir Tsarfati, născut în Israel, ne duce un pas mai departe, demonstrând că întreaga istorie a lumii, chiar și sfârșitul ei, este inclusă în începutul Bibliei, în chiar primele ei cuvinte.

Dacă există interes, vom continua acest studiu în numerologia biblică.

Sigur că ar fi bine ca cineva să traducă aceste studii. Nu oricine poate fi însă „cineva“ ..

.

No comments:

Post a Comment