MARANATA !!!

MARANATA !!!

Monday, August 10, 2020

David Stănuș | Cin’ se roagă pentru țară



Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Cin’ se roagă pentru țară, cine o va izbăvi?
Și acest Exod în masă, oare când se va opri?
Numai mâna Celui Vesnic, poate astăzi ridica
Te-ai gândit ce mult contează, frate rugăciunea ta?

//: Azi copiii plâng mereu
Când mai vine tatăl meu?
Când mai vine mama mea?
Că mi-e tare dor de ea… ://

Tu ridică-ți astăzi glasul către tronul Lui de har,
Ca pe vremea lui Ilie să-ți trimită foc pe-altar.
Tu ridică-ți astăzi mâna, strigă către Dumnezeu,
Binecuvintează țara, România, Domnul meu!

Strigă astăzi cu putere: ´´Iartă Doamne țara mea!´´
Dă-i Tu binecuvântarea și îndură-te de ea.
Când a fost ultima oară, Domnului când te-ai rugat?
Pentru țara-n care cândva Dumnezeu viață ți-a dat.

Coda: refren
Va veni-n curând o zi
Nu ne vom mai despărți
Și vom fi de-a pururea în Împărăția Ta!
Doamne numai mâna Ta
Poate țara vindeca
Ne rugăm și-ți mulțumim
Noi cu Tine vrem să fim.





Muzică:
Voce solo & adiționale : David Stănuș
Albumul : Apocalipsa - vol. 4
Noiembrie 2018
Orchestrator, aranjator instrumentist,
înregistrare, mixaj și procesare sunet: Sorin Piu
Versuri, autor, compozitor : Gheorghe Zoltan
Vioară: Vasile Sorocan
Chitară acustică : Marian Bărbieru
Design: Beniamin Boingeanu

Video editat : Daniel Gavrilas

https://www.youtube.com/channel/UC8cM...

No comments:

Post a Comment