MARANATA !!!

MARANATA !!!

Thursday, May 21, 2020

Eşti cea mai frumoasă speranță (poezie) - Emanuel Hasan



Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce





ESTI CEA MAI FRUMOASA SPERANTA-EMANUEL HASAN
Ești cea mai frumoasă speranță,
Ești cel mai frumos vis al meu,
Tu Cel care-mi dai siguranță
Și pace în ceasul cel greu. .
Nu-i medic mai bun decât Tine

Să poată lega rana mea,
Când inima-mi plânge-n suspine,
Tu-o mângâi și-i dai pacea Ta.
Isus, Tu ești pacea divină,
Alin pentru duhul zdrobit. .
Cu Tine viața-i senină,
O aripă către zenit!
Isus, frate drag în necazuri,
Cu Tine eu nu pot cădea,
Când marea mugește-n talazuri
În duh eu primesc pacea Ta.
Isus Tu ești totul în toate,
Cu Tine trăiesc zi de zi!
Mi-ești farul puternic din noapte
Spre Țara eternei Lumini. .
Isus, Tu ești veșnicul Mire,
Iar eu sunt Mireasa ce-aștept
Să vii să mă iei sus la Tine:
Te-aștept, Mire scump, Te aștept!
...

No comments:

Post a Comment