MARANATA !!!

MARANATA !!!

Thursday, May 21, 2020

Damaris Cioban - Lipeste-mi, Doamne, sufletul de Tine // cu versuri



Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Versuri: Costache Ioanid (1912-1987)

Chris:
https://www.youtube.com/watch?v=xpecC...

Voci adiționale: Marian Ciocan și Damaris Cioban

Înregistrare, orchestrație, mixaj și mastering - Ciocan Marian - ONEstudio

Contact:
Mail: onestudio.mailcontact@gmail.com
Facebook:
https://www.facebook.com/onestudio01/

Versuri:

Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine
mai mult ca floarea veșnică de stînci.
Să uit de ani, de lume și de mine,
privind adînc în ochii Tăi adînci.

Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine,
din visul meu să nu mă mai deștept,
să simt și taina slăvilor senine,
și inima de om ce-ți bate-n piept...

Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine,
ca pe-un levit de-altarul său divin,
să n-am nici plug în văi, nici holde pline,
ci Tu să-mi fii și pîine-n veci și vin!

Lipește-mi, Doamne, sufletul de Tine,
ca pe-o mireasă smulsă de la greu.
Ridică-mă din valea de suspine
și-ascunde-mă cu Tine-n Dumnezeu!...

Album: Porumbițe albe



No comments:

Post a Comment