MARANATA !!!

MARANATA !!!

Sunday, August 14, 2011

IZVOARE IN DESERT 14 August- Ioan 19:11

IZVOARE IN DESERT

14 August

N-ai avea nici o putere asupra Mea,
dacă nu ţi-ar fi fost dată de sus.

(Ioan 19:11)

Nimic care nu face parte din voia lui Dumnezeu nu este îngăduit să vină în viaţa cuiva care crede şi ascultă de El. Acest adevăr ar trebui să fie suficient ca să facă din viaţa noastră o viaţă de mulţumire şi bucurie neîncetată, pentru că voia lui Dumnezeu este lucrul cel mai plin de speranţă, cel mai plăcut şi cel mai glorios din lume. Este lucrarea continuă a atotputerniciei Lui pentru binele nostru, pe care n-o poate împiedica nimic, dacă rămânem dedicaţi şi în credinţă.

Cineva care trecea prin apa adâncă a necazului scria unui prieten:

Nu este glorios să ştii că indiferent cât de nedrept poate fi un lucru, chiar dacă pare să fi venit de la Satan însuşi, când ajunge la noi este deja voia lui Dumnezeu pentru noi şi în ultimă instanţă aceasta va lucra spre binele nostru?

„De altă parte, ştim că toate lucrurile lucrează împreună spre binele celor ce iubesc pe Dumnezeu“ (Romani 8:28). Gândiţi-vă la ce a spus Domnul Hristos chiar când era trădat: „Nu voi bea paharul pe care Mi l-a dat Tatăl să-l beau?“ (Ioan 18:11).

Vom trăi vieţi fascinante dacă trăim în centrul voii lui Dumnezeu. Toate atacurile pe care Satan le aruncă asupra noastră prin păcatele altora nu numai că n-au putere să ne facă rău, dar sunt transformate în binecuvântări pe parcursul drumului. Hannah Whitall Smith

Eu stau în centrul cercului

Voii lui Dumnezeu:

Acolo nu pot veni cauze secundare,

Toate trebuie să vină din mâna Lui dragă.

Totul e bine! Pentru că Tatăl meu

Este Cel care mi-a plănuit viaţa.

Trebuie să trec prin valurile necazului?

Atunci ştiu că va fi foarte bine;

Deşi nu pot să spun motivul,

Pot să mă-ncred, şi astfel sunt binecuvântat.

Dumnezeu este dragoste, şi Dumnezeu este credincios.

Aşa că mă odihnesc într-o pace perfectă.

Cu umbră şi cu soare,

Cu bucurie şi cu durere,

Doamne, mă-ncred în Tine! Amândouă sunt necesare,

Ca să deprindă pe fiecare copil încăpăţânat al Tău,

Că pierderea pământească, dacă o vom cunoaşte,

Deseori înseamnă câştigul nostru ceresc.

IZVOARE IN DESERT

366 lecturi devotionale

zilnice

L.B. COWMAN

EDITATE DE JAMES REIMANN

T R A D U C E R E A

ANA SI DANIELA DOMAINSCH

No comments:

Post a Comment