MARANATA !!!

MARANATA !!!

Wednesday, March 3, 2021

Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce
Rugați-vă pentru mine!..
Roagă-te pentru mine, drag frate, soră dragă
Ca Domnul să lucreze și-n dreptul meu degrabă! . .
Ca Domnul să coboare din cer la patul meu
S-arate că e Medic suprem și Dumnezeu!
De mine să se-atingă, să simt a Sa putere
Din plin cum mă pătrunde și-alungă-a mea durere! . .
S-alunge orice boală din trupul meu slăbit
Să-mi dea balsam și pace în sufletul mâhnit! . .
Să sar cum sare cerbul cel sănătos, vânjos,
Să redevin puternic, precum un chiparos! . .
Să înfloresc de viață precum frumosul crin
Ce-și trage scumpa sevă din medicul divin!
O, frați, surori în Domnul, rugați-vă fierbinte
Ca Domnul să le iese și celor dragi 'nainte! . .
Căci ei acum, departe, prin lume pribegesc. .
Aș vrea să-i văd acasă, cum toți se pocăiesc! . .
Rugați-vă fierbinte, vă rog, frați și surori
Ca să primesc din Duhul cel Sfânt, ai Săi fiori! . .
Să vină peste mine putere îndoită
Și-nțelepciune sfântă, din ceruri dăruită! . .
O, v-aș mai cere astăzi ca să mă sprijiniți
Și în a Sa lucrare, prin rugăciuni fierbinți! . .
Să-mi dea Domnul tărie, să-mi stea mereu aproape
Un stâlp de nor pe ziuă și stâlp de foc în noapte! . .
De marea Sa armată să fiu eu ocrotit,
Să-mi facă El dreptate de-oi fi nedreptățit! . .
*
Te roagă pentru mine, azi am nevoie eu
Dar mâine e posibil să-ți fie ție greu!
Ce bine-i când toți sfinții în Domnul una sunt:
Acol' Dumnezeirea coboară pe pământ!
Când rugăciunea sfântă urcă spre cer fierbinte
Atunci Stăpânul Slavei degrabă ia aminte!
O, frate, soră dragă, te roagă pentru mine
Că mâine-n mijlocire vom fi și pentru tine!
Sau poate-om fi chiar astăzi uniți în rugăciune
Ca El și pentru tine să facă o minune!
Emanuel Hasan
Poezii și proză creștină - Emanuel Hasan

No comments:

Post a Comment