MARANATA !!!

MARANATA !!!

Friday, April 10, 2020

Douăzeci de iranieni botezați în secret | Mapamond creștin



Christianity can be condensed into four words: Admit, Submit, Commit and Transmit. -Samuel Wilberforce

Douăzeci de iranieni botezați în secret | Mapamond 

creștin

Iranul este unul dintre cele mai periculoase locuri din lume pentru creștini. Însă, în această țară musulmană are loc o creștere fără precedent a creștinismului. Un grup de convertiți a părăsit Iranul în secret pentru a se boteza. George Thomas a avut privilegiul de a fi prezent acolo și de a documenta experiența.
George Thomas, reportwe: Recent, într-o după-amiază de joi, 20 de iranieni au urcat într-un avion de pe aeroportul principal din Teheran, capitala țării, și s-au îndreptat spre o locație secretă. Drumul a fost plin de pericole, dar fiecare dintre ei a fost dispus să riște pentru a putea trece printr-un moment care să le schimbe viața. Din motive de siguranță nu le vom dezvălui identitatea. Astfel că le-am schimbat numele și vocea.
Unul câte unul, 20 de iranieni au coborât pe treptele acestui bazin de înot acoperit. Bărbați, femei, tineri, adulți, adolescenți și o fetiță de șapte ani au intrat în apă așteptând să fie botezați de iranienii Amir și Sassad care au plecat din țara lor din cauza persecuției.
Bărbat: Majoritatea dintre ei sunt artiști, muziceni. Unii dintre ei sunt regizori TV. Ei au o educație foarte bună, sunt specialiști și vin din diverse domenii ale societății din Iran.
George Thomas: Printre ei se află Rezer, actorul în devenire de 27 de ani.
Rezer: Am așteptat această zi de multă vreme. Îmi bate inima tare datorită bucuriei.
George Thomas: Rezer a avut o copilărie dificilă. Unchiul lui l-a violat când el avea 13 de ani. Din cauza acestei experiențe dramatice, el a ajuns să violeze și să abuzeze multe fete.
Rezer: Am fost o persoană rea, o persoană foarte rea. Am încercat să mă schimb pentru câteva zile - trei, patru, cinci zile, însă după aceea am fost și mai rău.
George Thomas: Un prieten i-a dat o Biblie și i-a spus că Isus îl poate ierta și vindeca.
Rezer: Am crezut că voi ajunge în iad din cauza faptelor mele. Însă Dumnezeu m-a iertat. M-am așteptat la foc, însă Dumnezeu mi-a dat apă vie și o viață nouă.
George Thomas: Lui Miriam, de 25 de ani, i s-au alăturat sora și fratele ei.
Miriam: Aceasta este o zi uimitoare pentru mine. Este frumos că noi, frații, suntem împreună.
George Thomas: Cei 20 de iraneni au fost cândva musulmani. Mulți, precum Leila, au decis să-L urmeze pe Isus Hristos după ce au urmărit Mohabat TV, unul dintre cele mai populare canale creștine de televiziune prin satelit din Iran.
Lela: Am crescut în credință uitându-mă la Mohabat TV. Nu cunoșteam niciun creștin. Am sunat la televiziune și i-am rugat pe oamenii de acolo să se roage pentru mine. Așa am crescut în credință.
George Thomas: Mike Ansari, iranian din naștere, este director de operațiuni la Mohabat TV.
Dr. Mike Ansari, Mohabat TV, director de operații: Acești 20 de oameni ni s-au alăturat în călătoria lor spre credință. Ei au urmărit Mohabat TV și au început să Îl iubească pe Isus. Apoi, au venit aici și au spus că vor să fie botezați, vor să fie trimiși, vor mai mult. A fost un moment unic, ce nu poate fi exprimat în cuvinte.
George Thomas: Potrivit lui Ansari, creștinismul se răspândește mai repede în țara sa natală decât în orice altă țară din lume. Mai multe femei se întorc la Hristos decât bărbați. Astfel, în prezent sunt mai multe femei în poziții de lideri decât bărbați în Biserica din Iran, biserică aflată în ilegalitate. Azzar, în vârstă de 40 de ani, este una dintre ele. Ea a urmat legile islamului cu strictețe.
Azzar: Am fost o musulmană foarte devotată încă de la o vârstă fragedă. Mă rugam zilnic lui Mahomed. Purtam văl fiindcă nu voiam ca vreun bărbat să-mi vadă fața. Nu voiam ca vreun bărbat să păcătuiască după ce-mi vede corpul.
George Thomas: Însă, potrivit lui Azzar, după 30 de ani de devotament față de islam, ea a simțit o neliniște. Asemenea multor femei din societatea iraniană, ea s-a simțit mai puțin valoroasă și în pragul disperării.
Azzar: M-am întrebat mereu de ce ne-a dat Mahomed o religie care nu ne lasă să fim femei libere, să fim femei fericite. Erau foarte multe restricții de respectat.
George Thomas: Acum 11 ani, ea a vizionat un film despre viața lui Hristos și s-a schimbat.
Azzar: Am înțeles că am urmărit o minciună, că islamul este o minciună. Am simțit că am irosit acei 30 de ani pe care i-am petrecut ca musulmană. Însă Isus mi-a spus că va restaura acei ani.
Bărbat: Sper că atunci când veți vedea imaginile cu acești oameni care sunt botezați și veți auzi mărturiile lor, vă veți ruga pentru Iran și pentru lumea islamică deoarece a rătăcit și are nevoie de Isus.

Distribuie clipul dacă ți-a plăcut.
Dacă nu știai, pe site-ul nostru publicăm mereu știri, articole, reportaje din lumea creștină și nu numai: 
https://alfaomega.tv/stiri
Urmărește-ne pe Facebook:
https://www.facebook.com/pg/alfaomega...
Videoclipul face parte din emisiunea „Mapamond creștin” 815, difuzată în februarie 2020.

No comments:

Post a Comment